دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

در غفلت نهادهای مسئول صورت می‌گیرد:تلاش عربستان برای ترویج فرقه‌

در غفلت نهادهای مسئول صورت می‌گیرد:
تلاش عربستان برای ترویج فرقه‌های ضاله در ایران

سرویس اطلاعاتی عربستان که ترویج وهابیت را در برنامه خود دارد از خلا فرهنگی در مناطق جنوبی علی الخصوص استان خوزستان سوء استفاده کرده و فضا را برای ترویج بیشتر افکار ضدشیعی مناسب دیده است.


ادامه مطلب ...

پاسخی به یک شبهه ، دلیل سجده کردن شیعیان بر مهر چیست؟

حقیقت آن است که نماز را به پاس نعمتهای بیکران الهی و عنایتهای لحظه لحظه و گوناگون آن خدای بزرگ بپا می‌داریم




ادامه مطلب ...

عصبانیت سلطنت طلب ها از سایت های خبری ایران + عکس

هفته گذشته مخالفان اجاره ای سلطنت طلب در اجتماعی چند نفره در مقابل سفارت ایران در سوئد به اعتراض پرداختند که از نکات جالب این اعتراض در دست داشتن لیست برخی از سایت های خبری فعال در عرصه انقلاب اسلامی و سر دادن شعار علیه این رسانه ها بود که خود نشان از عصبانیت ضد انقلاب از این سایت های خبری می باشد.


به گزارش پایگاه 598، پایتخت کشور سوئد که سال هاست با چراغ سبز آمریکا و اتحادیه اروپا اتاق امنی برای استقرار گروهک منافقین و سلطنت طلب ها تبدیل شد است در سال های اخیر به بهانه های مختلف محل تجمع چند نقره گروهک های مختلف ضدانقلاب بوده است.

هفته گذشته مخالفان اجاره ای سلطنت طلب در اجتماعی چند نفره در مقابل سفارت ایران در سوئد به اعتراض پرداختند که از نکات جالب این اعتراض در دست داشتن لیست برخی از سایت های خبری فعال در عرصه انقلاب اسلامی و سر دادن شعار علیه این رسانه ها بود که خود نشان از عصبانیت ضد انقلاب از این سایت ها می باشد.








منبع:598

مقام دوم کشور از نظر علی مطهری !

هاشمی مقام دوم کشور است @-) 

  

 آقای هاشمی به نوعی مقام دوم کشور و به لحاظ سابقه مبارزاتی هم‌ ردیف مقام معظم رهبری هستند، اکنون که دو فرزند ایشان بازداشت است، ما باید این نکته را نقطه قوت نظام بدانیم که در نظام ما بدون تبعیض با همه برخورد می‌شود. 

منبع:مشرق   

 


 

اصل 113 قانون اساسی:
«پس از مقام رهبری رییس‌جمهور عالی‌ترین مقام رسمی کشور است و مسوولیت اجرای قانون اساسی و ریاست‌ قوه مجریه را جز در اموری که مستقیما به رهبری مربوط می‌شود بر عهده دارد.»

خب مثل اینکه دکتر علی مطهری اصل 113 را فراموش کرده است !     

 

جزئیات جدید از دستگیری ۲۸ نفر در ارتباط باشبکه‌های ماهواره‌ای

برخی گویندگان رسانه ملی و مجری مشهور، در جمع دستگیرشدگان/ زنگ هشدار جدی برای توجه بیشتر مدیران صدا و سیما


در حالی که  دادستان عمومی و انقلاب تهران هفته گذشته از دستگیری 28 نفر از مرتبطین با شبکه‌های ضد انقلاب توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داده بود، خبرنگار رجانیوز اطلاعات جدیدی از هویت دستگیر شدگان به دست آورده است که مشخص می‌کند تعدادی از دستگیر شدگان اخیر جزء گویندگان صدا و سیما بوده‌اند.

ادامه مطلب ...

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز پنجشنبه مورخ 91/09/30

عکس / صفحه اول روزنامه های کشور روز پنجشنبه مورخ 91/09/30 به ترتیب ذیل می باشد.

ادامه مطلب ...

سرود «مرگ بر اسرائیل» ساخته شد

«اسفندیار قره‌باغی» خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» از ساخت سرود «مرگ بر تو ای اسرائیل» خبر داد.



ادامه مطلب ...

آمریکا آمریکا، ننگ به نیرنگ تو

امام خمینی(ره) بزرگمردی بود که آمد یک کلمه گفت آمریکا شیطان بزرگ است همه دنیا را لرزاند و تکان داد. حالا ما هرکاری هم انجام بدهیم یقیناً در راستای همان کلام ماندگار امام راحل است.




اسفندیار قره‌باغی خواننده سرود معروف «آمریکا آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» دارنده دکتری موسیقی کلاسیک از ایتالیاست که پس از انقلاب اسلامی، در سازمان صدا و سیما به همکاری با واحد موسیقی سازمان پرداخت و در زمینه سرودهایی با مضمون جنگ فعال شد.



ادامه مطلب ...

آیت‌الله‌ نوری همدانی: گریه اوباما اشک تمساح بود

حضرت آیت الله نوری همدانی گریه و اظهار تأسف اوباما برای کشته شدن چند دانش آموز آمریکایی را اشک تمساح خواند و گفت:


اگر اینها واقعا دلسوزند چرا برای جلوگیری از کشتار زنان و کودکان فلسطین و افغانستان کاری نمی کنند.






ادامه مطلب ...

نگرانی رسانه‏‌های غربی از صفحه ای به نام رهبر انقلاب در فیس بوک

به گزارش پایگاه 598، «رهبر ایران هم عضو شبکه اجتماعی فیس‌بوک شد.»


این عبارت روز گذشته به سرعت دهان به دهان چرخید و به تیتر نخست رسانه‌های خبری فارسی زبان ضد انقلاب که اغلب خارج از کشور فعالیت می‌کنند، تبدیل شد؛ خبری که تلاش شد تا از آن به عنوان یک ابزار برای حمله به سیاست های ایران در قبال اینترنت استفاده شود و جریانات رسانه‌ای مانند تلویزیون دولتی انگلیس و تلویزیون دولتی آمریکا و همچنین تلویزیون حکومتی آلمان تلاش کردند تا این مساله را به انتخابات پیش رو ربط بدهند.

ادامه مطلب ...

علیرضا دبیر 5 خانه خود را وقف مسجد کرد

سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرری از وقف پنج واحد مسکونی توسط علیرضا دبیر جهت توسعه حسینیه امام حسن مجتبی (ع) در شهرری خبر داد.


حجت الاسلام عباسیان در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد:


 علیرپا دبیر کشتی گیر المپیکی و قهرمان کشورمان پنج واحد مسکونی به متراژ هشتاد و چهار متر مربع ، هفتاد وسه متر مربع شصت و شش متر مربع، هفتاد وسه متر مربع و هشتاد و چهار متر مربع همگی از بخش 12 اوقاف تهران را وقف کرد.

وی افزود: این واقف خیراندیش در اقدامی خداپسندانه این پنج واحد مسکونی خود را که به ارزش شش میلیارد ریال است جهت ساخت حسینیه امام حسن مجتبی (ع) واقع در شهرری خیابان سیزده آبان وقف کرده است.




منبع:مهرنیوز

تاریخ سال 88 باید بازخوانی شود

نویسنده: سیدجواد حسینی - ۱۳٩۱/٥/٢۳


یک ضرب المثل قدیمیست  که می گه " یارو دست پیش رو می گیره تا پس نیفته " این ضرب المثل زبان حال افرادیه که حدود سه سال پیش ، به بهانه تقلب درباشکوهترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی ، بهانه ای که هیچ دلیل محکمه پسندی هم برایش نداشتند ، نابودی و سرنگونی نظام را هدف گرفتند.

ادامه مطلب ...

پیش‌بینی مغرضانه سی‌ان‌ان از اوضاع ایران در 2013

برنامه ریزی مجدد CNN برای ایجاد ناآرامی در انتخابات آینده ایران




تاکید سی ان ان بر ناآرامی در ایران در سال 2013، در مقایسه با اقرار به سرخوردگی غرب از پایفشاری ایران بر حقوق حقه خود، و تهدید به عواقب سوء حمله نظامی برای ایران! نکته ای نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. چرا که در ادامه می نویسد:


”از بین این سه احتمال، بروز آشوب در ایران بر سر نتیجه انتخابات از گزینه های دیگر محتمل تر است زیرا برنامه ریزی ها برای این انتخابات انجام شده است.“




ادامه مطلب ...

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز شنبه مورخ 91/09/29

عکس / صفحه اول روزنامه های کشور روز چهارشنبه مورخ 91/09/29 به ترتیب ذیل می باشد.

ادامه مطلب ...

اگر بگویم ظهور واقع شده چه می گویید؟! ظهور همچون طلوع امریست تدر

اگر بگویم ظهور واقع شده چه می گویید؟! ظهور همچون طلوع امریست تدریجی نه دفعی


در حالی که برخی از دیرباوران هیچ دورنمای امیدوارکننده ای را برای نزدیکی ظهور نمی بینند بزرگانی مانند علامه حسن زاده آملی با بیاناتی حکیمانه ، آنچنان ظهور را ملموس و در دسترس نشان می دهند که امید و نیروی مضاعفی برای پیمودن اندک فاصله باقیمانده تا آن دوران طلائی در جامعه منتظر ایجاد می نماید ، این بیانات پرمغز و امیدوار کننده که در سال 80 و در جمع برخی از طلاب محقق و مشتاق ظهور ایراد شده است ، از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که می طلبد منتظران ظهور بارها و بارها با مطالعه ، پیرامون آن بیندیشند ، مطمئناً نور این بشارتها آنچنان درخشان است که می تواند غبار دیرباوری و شک و تردید را از دلها بزداید و این حقیقت تابناک که ما در آستانه آن واقعه شریف هستیم را در قلوب مشتاقان استوارتر گرداند.



ادامه مطلب ...