دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

سخنان صریح حجت الاسلام مصلحی در جمع طلاب

انگلیس در بحث شیعه و سنی فعال است/ با توافق ژنو عملا غنی سازی متوقف می شود/رهبر معظم انقلاب مدیریت خطوط قرمز را برعهده دارند


وزیر اطلاعات سایق کشورمان هفته گذشته با حضور در حوزه علمیه چیذر، به سخنرانی درباره جزئیات فتنه 88 و برخی پشت پرده‌های فعالیت احزاب سیاسی نزدیک به طیف اصلاحات در کشور پرداخت؛ سخنانی که با استقبال مخاطبین روبرو شد و حاوی مطالب و تحلیل‌های جالبی از شرایط فعلی کشور در عرصه داخلی و سیاست بین‌الملل بود.

به گزارش رجانیوز، متن کامل سخنرانی حجت‌الاسلام مصلحی در این مراسم به شرح زیر است:


  ادامه مطلب ...

نگاه و چهره معصومانه کودکان سوری

به چهره معصومانه این کودکان نگاه کنید ! :(( 



یک گاز پپک نیکی و یک قوطی بر سر آن برای توزیع بهتر گرما

نمی دانم سرمای سال 1386 که دمای هوا در آن سال بشدت کاهش یافت را به یاد دارید یا نه. گاز برخی از مناطق کشور بدلیل سرمای بسیار شدید قطع شد و مشکلاتی را بوجود آورد وضعیتی که حداقل یکهفته طول کشید و مردم به استفاده از بخاری برقی رو آوردند و قیمت آن بر خلاف کاهش دما چند برابر افزایش یافت.

راستش نگاه معصومانه این کودکان شلاقی است بر دیدگان ما. دستهایی که از شدت سرمای سوریه جرات دوری از این گرمای اندک را ندارند و شرمندگی پدر از اینکه کودکانش در این وضعیت مجبور به تحمل سختی هایی هستند که از سوی آل سعود و غربی ها بر پیکر رنجور سوریه وارد آمده است.

یا صاحب الزمان ! :((

شما از این اوضاع و احوال با خبری و از نظر شما پنهان نیست. مولای ما جانها به لب آمده است و بلاد اسلامی مضطر شده اند. عراق ، لبنان ، سوریه ، پاکستان ، افغانستان و شیعه ، سنی و غیر مسلمانان آماج هجمه های سنگین قرار گرفته اند.

سرور ما خدا را بحق زینب کبری (س) قسم می دهیم در ظهورت تعجیل کند و باقی مانده زمان آن را بر عالمیان ببخشاید.

*-msz

zz:

آنلاین مصرف برق خانه خود را محاسبه کنید

امکان محاسبه‌ صورت حساب مصرف برق خانگی فراهم شد.

به گزارش صبحانه، اگر تا امروز در خصوص دلیل اضافه و کم شدن صورت حساب برق مصرفی خود سوال و ابهام داشته اید اکنون می توانید خود نسبت به محاسبه‌ آسان صورت حساب مصرف برق خانگی خود اقدام نمایید.
 
به گزارش صبحانه، بر اساس سامانه "بهای برق مصرفی" که از سوی شرکت توانیر (شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق) تهیه و در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است، امکان محاسبه میزان مصرف برق هر مشترک فراهم شده است.
 
کاربران می توانند با وارد کردن اطلاعاتی چون "استان محل اقامت"، "نوع فاز کنتور(تک فاز یا سه فاز بودن)، "تاریخ قرائت قبلی کنتور(مندرج در قبض قبلی" و چند سوال ساده دیگر نسبت به آخرین وضعیت کنتور برق خود مطلع شوند.
 
برای استفاده از این سامانه اینجا را کلیک کنید.

صوت:آیا سخنان‎ظریف در دانشگاه ‏تهران تحریف شد!؟

پایگاه خبری 598 نوشت: بار دیگر جناب ظریف به جای جبران اشتباه خود در دفاع از حیثیت دفاعی کشور دست به فرافکنی زد و منتقدین را به تحریف سخنان وی و تکیه بر خبرهای ناقص و جهت دار متهم نموده و آنان را به نوار سخنرانی اش در دانشگاه تهران رجوع داد. حال بنابر ادعای وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر تحریف سخنان وی در رسانه ها و توصیه رجوع به نوار سخنرانی ایشان در دانشگاه تهران، صوت این سخنرانی و سخنان تحریف نشده جناب ظریف در ادامه می آید.

  ادامه مطلب ...

شهادت 250 مجاهد حزب الله تاکنون

 90 شهید حزب الله لبنان در سوریه + تصاویر


حزب الله لبنان از اواخر سال 2012 در درگیری‌های سوریه مشارکت داشته است و شمار شهدای آن تا زمان انتشار این گزارش حدود 250 تن اعلام شده است. 


 
ادامه مطلب ...

پوستر/ آخرین نماز

در روز عاشورا شنیده اید و می دانید که کشتارها اغلب بعدازظهر صورت گرفت یعنی تا ظهر عاشورا غالب صحابه امام حسین علیه السلام و تمام بنی هاشم و خود اباعبدالله که بعد از همه شهید شدند، زنده بودند. فقط در حدود سی نفر از اصحاب ابا عبدالله در یک جریان تیر اندازی که به وسیله دشمن انجام شد، قبل از ظهر بخاک افتادند و شهید شدند والا باقی دیگر تا ظهر عاشورا را در قید حیات بودند.

دانلود سایز اصلی تصویر

  ادامه مطلب ...

نقش جن‌ها در یاری‌کردن امام زمان(عج)

هیچ یک از اهل بیت(ع) به فرشتگان و جنیان اجازه شرکت در جهاد و یا دفاع را نمی‌داده‌اند؛ اما حضرت حجت(عج) از این قاعده مستثنی هستند و در زمان ایشان، هم فرشتگان و هم جنیان اجازه می‌یابند که به جهاد با مخالفان بپردازند.

 
ادامه مطلب ...

برو و به مادرت سر بزن

روایت سرلشکر جعفری از توجه خاص رهبر معظم انقلاب در احترام به والدین
سردار سرلشکر محمدعلی جعفری شامگاه چهارشنبه در نشست با دانشجویان بسیجی یزد، با اشاره به اینکه برای این نشست برنامه‌ریزی قبلی انجام نشده بود، اظهار کرد: این سفر من به استان یزد به دلیل سرزدن به مادرم اتفاق افتاده است.


وی افزود: از آنجا که برای گرفتن مرخصی و سرزدن به مادرم خدمت مقام معظم رهبری می‌رسم، ایشان از اینکه مدتی است به مادرم سرنزدم اطلاع داشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دفعه آخری که خدمت ایشان رسیدم، حضرت آقا از من در ارتباط با زمان حضور در منزل مادرم سئوال کردند و من هم عرض کردم که مدت زیادی گذشته است.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه دستور مقام معظم رهبری سبب حضور در یزد شد، گفت: ایشان زمانی که این پاسخ من را شنیدند، به من فرمودند که به یزد برو و به مادرت سر بزن.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/211499

آقای روحـانی! حاضر به مناظـره با احمـدی نژاد هستیـد؟

گزارش ۱۰۰ روزه رئیـس جمـهور درحالی با سـیاه نمایی افراطی  درباره عملکرد دولت دهــم بر روی آنتن رفت کـه مردم رابهت زده و حیـران از سخنان رئیس جمهــور مدعی اعـتدال وا داشت.

به گزارش پایگاه جـوان انـقلابی ، راستی اقای روحــانی! حاضر هستید تمام آمار و ارقامتـان را در صـدا و سـیما و در جلوی دیدگان ملت ایران با محمود احمـدی نژاد مطرح کنــید؟

این سیاه نمایی یک جانبه شـما ما را به یـاد مناظره میرحسین موسـوی با محمود احــمدی نژاد در ۱۳ خــرداد ۸۸ انداخـت ؛ آنجا که میرحـسین به نمایندگی از تمام منـتـقدان داخلی و خارجی دولـت نهم در جلــوی رئیس جمهـور ایـستاد و تمام قد او و عملکردش را زیر سوال برد  ولی مردم دیدنـد کـه …

راستی اقای روحانی! امسال گفتید که مقصـر همه مشگلات ، دولت قبلی بود. سال آینده چه میخواهید بگویید؟ بازهم دولـت احمـدی نژاد مقـصر است؟ آیا مردم حق دارند که باور نکــنند؟



http://javanenghelabi.ir/?p=11617

بررسی جرم سران فتنه؛ آری اکنون وقت محاکمه است، نه مناظره! / جرم سران فتنه چیست؟

 آری اکنون به زعم همگان وقت «محاکمه» است؛ اما آسیاب به نوبت! اگر قرار به محاکمه هم باشد اولویت با کسانی است که دانسته شرایط فتنه را فراهم نمودند و به آن دامن زدند.

  ادامه مطلب ...

دیدگاه آیت الله قائم مقامی در رابطه با نزدیکی ظهور

...معتقدم که باید ظهور را نزدیک و حتی بسیار نزدیک دانست و در جهت این نزدیک دانستن حرکت کرد ، فعالیت کرد ، قیام و جهاد کرد ...



سخنان مهم آیت الله قائم مقامی در دیدار با عدالتخواهان ولایتمدار و طلبه سیرجانی + فیلم و عکس

باید این نهضت عدالتخواهی فراگیر شود؛ استمرار این حرکت و استقامت شما موجب اصلاحات اساسی در نظام می شود.

برای یک انسان حزب اللهی اصل ملاک این است که ببیند رفتار او، مورد رضایت ولی فقیه زمان قرار دارد یا ندارد، مکانیزم این که متوجه شویم چیزی مرضی آقا هست یا نیست، دائما سوال و پرسش و استفتاء و این ها نیست. در مکتب شیعه عقل اصالت دارد، انسان خودش باید بفهمد. / حرکت عدالتخواهان به ویژه برادرمان حاج آقای جهانشاهی تاکنون بر مبنای ضوابط و قانون و منویات ولایت بوده است و تخطی و تعدی در این جهت وجود نداشته است. استمرار این حرکت قطعا و یقینا موجب بهتر شدن امور می شود.

  ادامه مطلب ...

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز چهارشنبه مورخ 92/09/13

عکس/صفحه اول روزنامه های کشور روز چهارشنبه مورخ 92/09/13 به ترتیب ذیل می باشد.


ادامه مطلب ...

فتوای آیت‌الله کاظم حائری برای اعزام به سوریه

دفاع از اصل اسلام واجب است بشرط اینکه تحت فرماندهی شخص فاسدی نباشد. و پیوستن به هر راهی که به ولایت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای منتهی شود، مشروع است.

دانلود سایز اصلی تصویر
ادامه مطلب ...

ردپای مغز متفکر امنیتی اسرائیل؛ از سراوان تا بیروت

نام کوهن با تمام عملیاتهای کثیف پنهان و تروریستی موساد طی 20 و اندی سال گذشته آمیخته است. چهره‌ای همیشه در تاریکی که در آگوست 2013 از تاریکی به روشنایی قدم نهاد. با این حال چهره وی هنوز هم چندان رسانه‌ای نشده است.
 یوسی کوهن معروف به Spyman موساد

  ادامه مطلب ...