دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

"کمال حیدری" این بار امام زمان (عج) را انکار کرد!

 حال این پرسش مطرح می شود که چرا در طول تاریخ هیچ یک از علما به این مسائل اشکال نگرفتند و اکنون به ذهن فردی مانند "کمال حیدری"‌ رسیده است؟!


  ادامه مطلب ...

پیش بینی روایات عصر ظهور از وقوع انقلاب اسلامی ایران/انقلابی که آغاز ظهور است!

 مجموعه روایات عصر ظهور در منابع معتبر شیعه و اهل سنت خبر از وقوع انقلابی الهی در مشرق زمین و تشکیل حکومتی مقدمه ساز ظهور در این سرزمین کهن می دهند ، روایات شریف با تعابیر مختلفی از مکان این انقلاب نام برده اند ، روایاتی از عبارت " من مشرق " استفاده کرده و  روایات دیگری از عبارت " من خراسان " ،" اهل طالقان "، " اهل دیلم "، " اهل القم " و ... اما اکثر محققین و راویان اعتقاد دارند که تمامی این عبارات بر کلیت سرزمین ایران دلالت می کند، این حقیقت را به خوبی می توان در کلام بنیانگذار این انقلاب الهی مشاهده کرد: انقلاب ما آغاز نهضت جهانی اسلام به پرچمداری حضر حجت است!

  ادامه مطلب ...

نحوه مقابله امام عصر(عج) با سلاح‌های روز

حرکت امام زمان(عج)، آخرین حرکت الهی در مسیر هدایت است، به همین جهت اراده خداوند بدون احتیاج به ظهور علل و اسباب طبیعی در آن به ایفای نقش می‌پردازد. یکی از علامت‌های الهی نیز از کار افتادن سلاح‌های روز در مقابل اراده آن حضرت است!


  ادامه مطلب ...

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز پنج شنبه مورخ 92/11/10

عکس/صفحه اول روزنامه های کشور روز پنج شنبه مورخ 92/11/10 به ترتیب ذیل می باشد.


ادامه مطلب ...

بزودی علنی درمقابل ایران‌ خواهیم ایستاد؟!

پس از پایان یافتن موضوع عراق و لبنان، به صورت علنی برعلیه ایران خواهیم ایستاد؛ هرچه عربستان و دوستانش می کشند، از ایران و نظام و انقلاب آن است.


ترکی الفیصل شاهزاده بدبخت سعودی :D


  ادامه مطلب ...