دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز سه شنبه مورخ 91/12/01

عکس/ صفحه اول روزنامه های کشور روز سه شنبه مورخ 91/12/01 به ترتیب ذیل می باشد.

ادامه مطلب ...

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز دوشنبه مورخ 91/11/30

عکس/ صفحه اول روزنامه های کشور روز  دوشنبه مورخ 91/11/30 به ترتیب ذیل می باشد.

ادامه مطلب ...

مروری بر اعمال تروریستی فرقه بهائیت؛

بهائیان قاتل در ایران چه کردند؟ + تصاویر


بهائیان همواره در عرصه های حقوق بشری یکی از سوژه های تبلیغاتی دنیای غرب علیه ایران بوده اند گویا این جماعت، مظلومان و ساکتان تاریخ بوده و در حق انها ظلمی بزرگ رقم خورده است اما آنچه کمتر مورد بررسی و توجه قرار گرفته اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور، آدمکشی، قتل و کشتار بوده است .

ادامه مطلب ...

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز یکشنبه مورخ 91/11/29

عکس/ صفحه اول روزنامه های کشور روز  یکشنبه مورخ 91/11/29 به ترتیب ذیل می باشد.

ادامه مطلب ...

بیانات امام خامنه ای در آستانه سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌


خوشامد عرض میکنم به همه‌ى شما برادران عزیز، خواهران عزیز، جوانان عزیز؛ مخصوصاً خانواده‌هاى معزز شهدا، دانشوران، علما، مسئولان، که این راه دور را طى کردید و هدیه‌ى ارزشمند محبت و لطف و پیام استقامت مردم عزیز آذربایجان را به این مناسبت به اینجا آوردید.


ادامه مطلب ...

یاری حضرت مهدی(ع) آرزوی عبدالعظیم حسنی (ع)

یاری حضرت مهدی علیه السلام آرزوی عبدالعظیم حسنی


 

آرزوی او یاری کردن حضرت مهدی علیه السلام بود؛ هر چند او از کسانی بود که در رکاب امامان معصوم هم عصر خودش جهاد علمی می‌کند و از کسانی است که روایات بسیاری از معصومین در علوم مختلف از جمله فقه، کلام، تفسیر نقل کرده است، اما باز هم آرزوی او یاری کردن موعود اسلام حضرت مهدی است. عبدالعظیم حسنی از منتظران حضرت مهدی است. گویی بی‌صبرانه منتظر خروج و قیام امامی است که انتقامی سخت از غاصبان حق اهل بیت خواهد گرفت و او منتظر پر شدن دنیا از قسط عدل است.


به راستی او مصداق این روایت نبوی است که فرمودند:

 «انتظار الفرج افضل اعمال امتی» عبد العظیم حسنی می‌گوید:

 «به امام جواد علیه السلام گفتم:

«آرزو دارم که شما همان قیام کننده ای باشید که زمین را پر از قسط و عدل می کند، همانطور که از ظلم و جور پر شده است ...»
منبع:خبرگزاری دانشجو
لینک مرتبط:شناخت نامه حضرت عبدالعظیم حسنی

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز شنبه مورخ 91/11/28

عکس/ صفحه اول روزنامه های کشور روز شنبه مورخ 91/11/28 به ترتیب ذیل می باشد.

ادامه مطلب ...

29 بهمن 1356 قیام مردم تبریز در چهلم فاجعه قم

روز 29 بهمن 1356، که مصادف با چهلم فاجعه 19 دی قم بود، در بسیاری از شهرها و نقاط کشور، مجلس ختم و سوگواری برگزار شد. در روز نوزدهم دی، قیام مردم قم در اعتراض به چاپ مقاله اهانت آمیز با امضای مستعار احمدی رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات، توسط عوامل رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شد و در چهلم این فاجعه، مردم نقاط مختلف ایران خود را آماده برگزاری مراسم می‌کردند.

ادامه مطلب ...

اتفاقی که همه باید از آن عبرت بگیریم /حکم آنچه تو فرمایی

اتفاقی که همه باید از آن عبرت بگیریم /حکم آنچه تو فرمایی/ اوج گیری فتنه ها از نزدیکی ظهور خبر می دهد


هرچند برخی اتفاقات دهه فجر امسال ظاهر خوشایندی نداشت اما اگر همه در آن تامل کنیم و عبرتهای لازم را بگیریم شاید بتوان با این عبرت ها واکسنی ساخت برای فتنه های بزرگ آتی ، یکی دوماهی هست که سکاندار عظیم الشان انقلاب ، هدایت خود را با امر به وحدت و هشدار نیفتادن در دام خیانت اختلاف ، آشکار فرمود اما چه شد که مسائل به اینجا کشید و پس از آن اختلاف زشت مسئولین که هشدار مردمی را ایجاب می کرد ، بارقه غیرت و بیداری مردم ولایتمدار با ایجاد حاشیه ای نادرست و هنرمندی رسانه های وارونه نما تقبیح شد؟ 


ادامه مطلب ...

پیام به هشتمین اجلاس سراسری جامعه‌ی مدرسین حوزه علمیه قم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام به همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عنوان "نیم قرن حضور" که به منظور پاسداشت 50 سال تلاش علمی، فرهنگی و سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با تاکید بر ضرورت  تکریم نیم قرن تلاش مخلصانه ی این نهاد حوزوی مبارک افزودند: جامعه ی مدرسین تجسم پنجاه سال تلاش و مجاهدت است که در سالهای دشوار مبارزه با رژیم طاغوت، صدای رسا و سخن شجاعانه ی حوزه ی قم را بی مهابا به گوش همه رسانید و تهدید و فشار و زندان و تبعید نیز نتوانست علمای مجاهد این تشکل روحانی را مردد و به عقب نشینی وادار سازد.

متن پیام رهبر انقلاب که صبح امروز (پنجشنبه) از سوی حجت الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری، در این همایش در شهر قم قرائت شد به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

اوج بداخلاقی رسانه ها و کمال بی انصافی دوستان/وقتی بازار اتهام و

اوج بداخلاقی رسانه ها و کمال بی انصافی دوستان/وقتی بازار اتهام و تخریب پررونق است!


مقاله ذیل که در تاریخ 91/11/23 یعنی دو روز قبل از دستگیری علی اصغر سیجانی به نگارش در آمده است هر چند مختصر اما اشاره ای است کوتاه به اوج بداخلاقی رسانه ها و کمال بی انصافی دوستان ، وقتی بازار اتهام و تخریب پررونق است!


سیجانی شامگاه روز چهارشنبه مورخ 91/11/25 به علت تخریب رسانه ای و ناجوانمردانه در فضای مجازی ، ناشی از حوادث تلخ مراسم 22 بهمن 91 شهر قم دستگیر و بعد از یک روز در تاریخ 91/11/26 آزاد گردید.



ادامه مطلب ...