دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اوج بداخلاقی رسانه ها و کمال بی انصافی دوستان/وقتی بازار اتهام و

اوج بداخلاقی رسانه ها و کمال بی انصافی دوستان/وقتی بازار اتهام و تخریب پررونق است!


مقاله ذیل که در تاریخ 91/11/23 یعنی دو روز قبل از دستگیری علی اصغر سیجانی به نگارش در آمده است هر چند مختصر اما اشاره ای است کوتاه به اوج بداخلاقی رسانه ها و کمال بی انصافی دوستان ، وقتی بازار اتهام و تخریب پررونق است!


سیجانی شامگاه روز چهارشنبه مورخ 91/11/25 به علت تخریب رسانه ای و ناجوانمردانه در فضای مجازی ، ناشی از حوادث تلخ مراسم 22 بهمن 91 شهر قم دستگیر و بعد از یک روز در تاریخ 91/11/26 آزاد گردید.




امروز ظهر یکی از دوستان تماس گرفت و خبری داد که در ابتدا بیشتر خنده دار و مضحک می نمود اما متاسفانه  بعد از پیگیریهای بعدی این خبر تلخ واقعیت داشت ، خبر انتشار تصویری بود که رسانه های بداخلاق و فارغ از هرگونه تعهد و انصاف از حضور بنده در مراسم دیروز سخنرانی دکتر لاریجانی منتشر کرده بودند و به طور ضمنی و بطرز ماهرانه ای در نظر داشتند تا اعتراض مردمی صورت گرفته در مراسم دیروز را سازماندهی شده از قبل و توسط یاران احمدی نژاد نشان داده و تصویر بنده را سندی بر این مدعا نشان دهند...




ضعف استدلال و بی منطقی این عملکرد  خبری نادرست آنقدر واضح است که نیازی به توضیح نیست ، سخن در اینجاست که این فضای رسانه ای نامیمون و غیراسلامی تا کی و کجا ادامه خواهد یافت؟ چرا برخی از اهل رسانه که باید در  رسالت عظیم خود امین باشند تا این حد به این امانت بزرگ خیانت می کنند و حق و باطل را ممزوج می نمایند؟


متاسفانه در خبر مذکور ، تیتر و مطلب طوری انتخاب شده است که به خواننده چنین القاء می کند که بنده در مراسم مذکور صحنه گردان اصلی بوده ام و دهها کفش پرتاب شده توسط بنده بوده و یا .... در حالی که بنده به همراه فرزندم از اول تا آخر مراسم از جای خود حتی حرکت نکردم.


اما این قصه سر دراز دارد و ظاهراً این رسانه های غوغاسالار دیواری کوتاهتر از دیوار ما پیدا نمی کنند ، بنده حدود 2 سال قبل بر اثر تخریبها و فضا سازیها و تهمتهای ناجوانمردانه همین سایتها و روزنامه ها به مدت 40 روز در بازداشت بودم با تهمتهای عجیب و غریبی چون دریافت پولهای کلان ، ارتباط با جریان کذایی انحرافی و ...


بازجویی های بنده در طی 40 روز و 10 روز ، کاملاً مشخص کرد که تهمتهای وارده تا چه اندازه پوچ و بی اساس بوده و تولید و تکثیر فیلم مذکور صرفنظر از میزان صحت و نقدهای وارده بر آن کاری کاملاً اعتقادی و شخصی بوده است و بنده هیچ گونه ارتباطی با هیچ گروه و حزبی نداشته ام ، در حالی که اینجانب در سالهای 78 الی 81 که در کوی دانشگاه تهران دانشجو بودم ، مدیرمسئول نشریه "رایحه ظهور" بوده ام که در نمازجمعه قم و تهران و برخی هیئات مذهبی توزیع می شد ، کاری که تنها و تنها از عشق و علاقه نشات می گرفت زمانی که نه احمدی نژادی بود و نه مشایی و نه چیزی که دستاویز رسانه ها قرار گیرد.


آری متاسفانه این رسانه های هوچیگر تنها چیزی که برایشان مهم نیست ، آبرو و حرمت افراد است ، براساس شنیده ها تهمت می زنند ، توهین می کنند و حکم صادر می نمایند ، همان مدل بروز شده ی پیرزنهای قدیمی که در ابتدا می گفتند " اینطور میگن ، گناهش بر عهده ش گوینده اش باشه! " و با این جمله به زعم خود با خیال راحت و فارغ از احساس هر گناه ، هر تهمتی را به هرکسی می زدند.


دوستان رسانه ای بی انصاف با وجود اینکه خوب می دانند علی رغم گذشت 2 سال از بازداشت ، کوچکترین جرمی برای بنده اثبات نشده است همچنان به رویه غلط خود بر اساس شنیده ها و تهمتها ادامه می دهند ، زمانی که بنده در پایان 8 حضور حماسی و افتخارآمیز رئیس جمهور محترم بعنوان یک مسلمان وظیفه خود دانستم که از رئیس جمهور عزیز که حقاً و انصافاً نام امام زمان(عج) را در مجامع بین اللمللی بلند کرده است ، تشکر وقدردانی کنم ، این رسانه ها بهانه جو با انتشار تصویری از بنده همراه با تیتری هدفدار اینگونه وانمود کردند که ارتباط پشت پرده ای بین ما و اطرافیان رئیس جمهور وجود دارد و به نوعی بنده را به مزدوری متهم نمودند.


و اینک نیز تصویری از حضور اینجانب در مراسم 22 بهمن امسال دستاویز قرار گرفت تا بار دیگر تهمت و توهم دیگری به جامعه منعکس گردد ، در حالی که بنده در لبیک به فرمان نائب امام زمان(عج) حضور در این مراسم را تکلیف خود دانسته و امسال نیز به همراه فرزندم چون سالهای گذشته ضمن حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ، در مراسم سخنرانی آقای لاریجانی نیز حضور یافتم.



برای اینکه دل این رسانه ها اندکی شاد شود و بدانند در کار خود موفق بوده اند و  برای اینکه اندکی از غم دل خود بگویم :


زمانی در حرم مطهر بی بی حضرت معصومه(س) جوانی دانشجو وقتی مرا شناخت ، با تعجب پرسید ، شایع شده که شما عامل موساد بوده اید و به اسرائیل فرار کرده اید!


یا آن روحانی جوانی که بعد از دیدن بنده ، با حیرت پرسید ما شنیده ایم که این فیلم را منافقین ساخته اند! یا آن دیگرانی که به علت جو رسانه ای تخریبی با انبوه تهمتها ، فکر می کردند که ما عامل وهابیت و بهاییت و فراماسونری هستیم و با اندک صحبت و توضیح به پوچ بودن تهمتهای وارده پی می برند.


آری برادران خوشحال باشید که توانسته اید تنها بر اساس شنیده ها و حدسیات و فرضیات آبروی انسانی را ببرید و او را در انظار مردم خوار و خفیف کنید ، تا جایی که عده ای در روز 22 بهمن سال گذشته بر در منزل ما شعار مرگ بر منافق سر دادند!


اما بدانید که این دردها ، تخریب ها ، تهمتها ، زجرها و تحقیرها برای بنده و کسانی که در این راه هستند ، شیرین است ، از این غم ها و دردها و تخریب ها به مولایم شکوه می کنم و شکایت شما را به درگاه آن مهربان می برم.


وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم. که در مرام ما کافریست رنجیدن...


اَللَّهُمَّ إِنّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا وَغَیْبَةَ وَلِیِّنا وَشِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا وَوُقُوعَ الفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرَ الأَعْدآءِ عَلَیْنا وَکَثْرَةَ عَدُوِّنا وَقِلَّةَ عَدَدِنا.


منتظر باشید تا روزی که خورشید آشکار خواهد شد و پرده ها خواهد افتاد و حقایق روشن خواهد گردید ...

...................

پ .ن :

بنده برای گرفتن بهانه و فرصت تخریب از این رسانه ها ، چند روز قبل علی رغم میل باطنی خود در مراسم استقبال دکتر احمدی نژاد هنگام بازگشت از حماسه بزرگ مصر شرکت نکردم زیرا می دانستم که عده ای با دوربینهای آماده در این مراسم به دنبال اثبات فرضیه های نادرست خویش هستند، اما غافل از آنکه آنها حتی از عمومی ترین و مردمی ترین مراسم نیز نخواهند گذشت! بازار دروغ و تهمت و تخریب داغ است و فعلاً کسی پاسخگو نیست ، وعده ما روزی که احکم الحاکمین خود قضاوت خواهد کرد...

منبع:رایحه ظهور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد