دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

هشدار جبهه خلق در مورد طرح خطرناک آمریکا علیه منطقه

عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد که آمریکا در حال پیاده کردن طرحی برای تحقق سازش در منطقه خاورمیانه از طریق حذف حق بازگشت آوارگان فلسطینی به شهر و دیار خود است.


ادامه مطلب ...

همه نامزدها و گروه‌ها باید به رأی شورای نگهبان تمکین کنند

آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی مرجع تقلید جهان تشیّع گفت: 

همه نامزدها و گروه‌ها باید از رأی شورای نگهبان که بر اساس قانون اساسی اعلام نظر می‌کند تمکین کنند تا آبروی نظام حفظ شود.


ادامه مطلب ...

کنفرانس بین‌المللی سوریه 8 خرداد در تهران برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی سوریه در تهران 8 خرداد با حضور کشورها و سازمان‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.



به گزارش خبرگزاری فارس، تهران 8 خرداد میزبان کنفرانسی بین‌المللی درباره سوریه و با حضور کشورها و سازمان‌های بین‌المللی خواهد بود.


در همین حال، نیروهای ارتش سوریه رهبر گروه جهادی تکفیری «جبهه النصره» که شاخه سازمان تروریستی «القاعده» در سوریه به شمار می‌آید، را در نبردهای شهر «القصیر» از توابع استان حمص به قتل رساند.


در بیان اهمیت منطقه القصیر همین کافی است که گفته شود، بنابر اعتراف یکی از دیپلمات‌های سفارت انگلیس در دمشق بیش از 60 درصد سلاح‌هایی که در سال اول بحران سوریه برای گروه‌های معارض مسلح مستقر در مناطق مرکزی و جنوبی ارسال شدند، از این منطقه و روستاهای اطراف آن وارد سوریه شدند.


این منطقه براساس ملاحظات استراتژیک کشورهای غربی و آمریکا مهمترین  منطقه در خاورمیانه از حیث فراهم کردن ارتباط بین محور مقاومت در ایران با حزب الله در لبنان است

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز سه شنبه مورخ 92/02/31

عکس/صفحه اول روزنامه های کشور روز سه شنبه مورخ 92/02/31 به ترتیب ذیل می باشد.


ادامه مطلب ...

بازخوانی فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)

هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است




بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سخنرانی‌ها و پیام‌های مختلفی با تاکید بر فصل الخطاب بودن نظر شورای نگهبان، بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تاکید ورزیده‌اند.


* شورای نگهبان گوش به حرف عده‌ای که به اصطلاح مترقی هستند ندهد

*  هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است

* پس از رای و انفاذ شورای نگهبان، هیچ مقامی حق رد آن را ندارد

* در تمام مواقعی که مقتضی بوده است، شورای نگهبان را تایید کرده ام

*افرادی که نظر شورای نگهبان موافق میلشان نباشد دست به شایعه افکنی می‌زنند

* شورای نگهبان حافظ احکام مقدس اسلام و قانون اساسی است


منبع:فارس

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز دوشنبه مورخ 92/02/30

عکس/صفحه اول روزنامه های کشور روز دوشنبه مورخ 92/02/30 به ترتیب ذیل می باشد.


ادامه مطلب ...

هتاکان دیروز هاشمی؛ حامیان امروز رفسنجانی + تصاویر

رسانه های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان در هفته گذشته، بیشتر به پی‌گیری اخبار مربوط به نامزدی هاشمی پرداختند؛ تیتر اول این رسانه‌ها ذوق زدگی از نامزدی هاشمی بود؛ به گونه‌ای که دشمنان دیروز هاشمی به حمایت همه جانبه از وی پرداختند؛ تخریب چهره نامزدهای پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی – زاکانی، جلیلی، لنکرانی – از دیگر رخدادهای چند روز گذشته است.

ادامه مطلب ...

ازدواج با یهودیان حلال و با شیعیان حرام است!

دین اسلام به مردان مسلمان اجازه نمی دهد که با دختران و زنان بهائی، شیعه و رافضی ازدواج کند و چنین کاری را حرام می داند ...


به گزارش شیعه آنلاین، شیخ "أبوبکر الحنبلی" از مفتی های سلفی مصر در جدید ترین فتوای خود ازدواج مسلمانان مذاهب مختلف اسلامی با شیعیان را حرام دانست.




وی ضمن هشدار دادن نسبت به تبلیغ تشیع در مصر، در ادامه افزود: دین اسلام به مردان مسلمان اجازه نمی دهد که با دختران و زنان بهائی، شیعه و رافضی ازدواج کند و چنین کاری را حرام می داند زیرا پیروان این فرقه ها،‌ مانند بودائیان کافر هستند و هیچ تفاوتی میان آنها با بودائی ها وجود ندارد!

این چهره سلفی همچنین گفت:‌ همچنین بر مرد مسلمان جایز نیست که با زن کمونیست ازدواج کند زیرا به وجود خداوند اعتراف نمی کند. مردان مسلمان فقط می توانند با پیروان اهل کتاب مانند مسیحیان و یهودیان ازدواج کنند.

سرعت 200 کیلومتری حسن شمشادی برای فرار از تروریستها

حسن شمشادی خبرنگار سیما، تصویری را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده که نشان می دهد اتومبیل حامل وی، برای فرار از شر تک تیراندازهای متعلق به تروریستهای سوری، با سرعت 200 کیلومتر حال حرکت است. 
 
اقدامات وحشیانه تروریستهای سوری طی هفته های اخیر، به حد اعلای خود رسیده و در همین زمینه، علاوه بر خوردن قلب سرباز سوری توسط تروریستها، اقداماتی چون تخریب مقام حضرت ابراهیم در سوریه و تخریب مزار حجر بن عدی و شهید فتحی شقاقی از رهبران فلسطین را از سوی این افراد شاهد بوده ایم.


عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز یکشنبه مورخ 92/02/29

عکس/صفحه اول روزنامه های کشور روز یکشنبه مورخ 92/02/29 به ترتیب ذیل می باشد.


ادامه مطلب ...

همکاری بهرام رادان با بازیگر فیلم های مستهجن در آستانه انتخابات

ولنگاریسم ادامه دار هنرپیشگان هنجار شکن:

همکاری بهرام رادان با بازیگر فیلم های مستهجن در آستانه انتخابات چه پیامی دارد؟


در زمانی‌ که تمام حواس‌ها به مقوله انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرهاست و توجه رسانه‌ ها به این مساله حساس کشورمان معطوف شده است متاسفانه اخبار خوبی از وضعیت عرصه هنر به گوش نمی‌رسد و ولنگاریسم زیادی به‌ خصوص در عرصه هنر و سینما شاهد هستیم به‌ ویژه آن‌ که همواره در نزدیکی ایام انتخابات بعضی نامزدهای پوپولیست‌گرا و عوام‌ فریب از طریق هنرپیشه‌ها به‌ خصوص بازیگران مورد دار به تبلیغ برای خود می‌پردازند.


ادامه مطلب ...