دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

پنتاگون: 1200 گروه مسلح علیه دولت سوریه می جنگند

 معاون سازمان اطلاعات وزارت جنگ آمریکا گفت: جنگجویان تندروی مخالف بشار اسد رییس جمهور سوریه، اگر مهار نشوند، بر تمام گروه های مخالف سیطره خواهند یافت.


ادامه مطلب ...

دستگیری زن هلندی به خاطر جذب شبه نظامیان برای جنگ در سوریه

مقام‌های هلند یک زن ۱۹ ساله را به اتهام جذب شبه نظامیان برای جنگ در سوریه دستگیر کردند.



نیکولت استوئل سخنگوی دفتر دادستان عمومی هلند در لاهه گفت: این زن اکنون دستگیر و تحقیقات درباره او آغاز شده است.
در حال حاضر نگرانی ها در هلند درباره حضور شبه نظامیان هلندی در سوریه رو به افزایش گذاشته است.
بر اساس یک نظرسنجی در انگلیس در ماه آوریل، دست کم 107 شهروند هلندی در سوریه سرگرم مبارزه با دولت بشار اسد هستند.
پلیس این زن را روز چهارشنبه در شهری کوچک در شرق لاهه دستگیر کرده است.
وی بعد ازآن دستگیر می شود که برخی خانواده های هلندی به دولت این کشور گزارش دادند که بستگان آنها برای جنگ به سوریه رفته اند.
سخنگوی دفتر دادستان عمومی گفت این زن در حال حاضر فقط به وکیل خود دسترسی دارد.
دادستان های هلند اعلام کرده اند هرچند نمی توانند مانع از ورود شبه نظامیان هلندی به سوریه شوند اما می توانند با جذب این شبه نظامیان مقابله کنند.
بر اساس قانون اگر کسی اقدام به جذب شبه نظامیان کنند با چهار سال حبس یا جریمه نقدی 102 هزار دلاری مواجه خواهد شد.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/102695

افطاری‌ دادن قاتل کودکان فلسطین+ تصاویر

احیانا همان قماش از مسلمانانی که در سوریه حلقوم کودک و زنان بی‌گناه مسلمانان و مسیحیان سوری را می‌برند و فریاد کثیف "جهاد" بر می‌آوردند، حالا هم باید بر سر سفره افطاری جنایتکار صهیونیسی مانند شیمون پرز حاضر شوند و .....

"رائد صلاح" از مسلمانان اسرائیل رئیس جنبش اسلامی در اسرائیل در کنار شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی

ادامه مطلب ...

تروریستی که در مقابل آزادی صدها شهروند سوری آزاد شد

"ابومصعب" رئیس گروه موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" از گروه های مرتبط با جبهه النصره است در مقابل آزادی صدها شهروند سوری آزاد شد.


ادامه مطلب ...

افطار با پیامبر(ص) در مدینه + عکس

روزانه 250 هزار نفر مسلمان از سراسر جهان زیر سایبان‌های محوطه‌ی مسجدالنبی (ص) در مدینه‌ی منوره روزه‌ی خود را افطار می‌کنند.


ادامه مطلب ...

چرا ضریح حسین(ع) شش گوشه است؟

۱۷ نفر از شهدای بنی‌هاشم در روزعاشورا را ذکر کرده و نوشته است آنان پایین‌پای آن حضرت در یک قبر‌گود دفن شدند و هیچ اثری از قبر آنان نیست و فقط زائران با اشاره به زمین در طرف پای امام(ع) آنان را زیارت می کنند و علی‌بن‌الحسین(ع)"علی اکبر" از جمله آنان است، برخی گفته‌اند محل دفن "علی‌اکبر" نسبت به قبر امام حسین(ع) نزدیک‌ترین محل است.


ادامه مطلب ...

سنگسار زنان جهاد نکاح در سوریه

تروریست های سوریه پس از آنکه از بهره برداری از زنان جهاد نکاح، با سنگسار کردن این زنان، مدعی شده اند، آنان فاحشه اند و سبب از دست رفتن قوای جسمی این نیروها می شوند. 

سنگسار زنان جهاد نکاح در سوریه

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای گردان های افراطی جبهه النصره و سلیمان از گروه های معروف تروریست های سوریه در اقدامی ضد انسانی  شماری از زنانی را که برای جهاد نکاح به سوریه رفته بودند، سنگسار کردند.

بر اساس گزارش های منابع آگاه، این اقدام تروریست های سوری برای رهایی از دست زنان جهاد نکاح برای چندمین بار است که اتفاق می افتد.

گفتنی است تروریست های خطرناک سوریه تاکنون از اعدام، کشتار وحشیانه، تیرباران، خفه کردن و غیره برای از بین بردن زنان جهاد نکاح استفاده کرده اند و اکنون برای این که نزد نیروهایشان که بیشتر آنان  افراطی هستند، اسلام را بهانه کرده و برای از بین بردن این زنان، آنان را به اتهام رعایت نکردن قوانین اسلام سنگسار می کنند.

http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=442948


درگیری‌‌ داخلی گروه‌های ارتش آزاد/جنگ داخلی تروریست‌های سوری در ۴ جبهه

گروههای مسلح مورد حمایت محور غربی عربی ترکی ضد سوری که این روزها به سبب موفقیتهای پیاپی ارتش سوریه در وضع بغرنج و پیچیده ای به سر می برند به سبب تشدید درگیری داخلی با یکدیگر سبب تشدید نگرانی حامیان خود شده اند.


http://www.tasnimnews.com/Home/Single/101263

جنگ داخلی تروریستها !

اومدند جنگ داخلی راه بیندازند بین خودشون جنگ راه افتاده است.

اللهم اشغل الظالمین بالظالمین مصداقش همین خبر فوق می باشد.

zz:

ویژه ماه مبارک رمضان؛ ثبت نام برای نائب الزیاره گرفتن در حرم امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع)

ثبت نام برای زیارت سید الشهداء حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برادر بزرگوارشان علمدار کربلاء حضرت ابالفضل عباس علیه السلام هر روز امکان پذیر است.


به گزارش مجله شبانه باشگاه شبانه پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت العباس(ع) در ماه مبارک رمضان برای تمامی محبان و مشتاقان زیارت اهل بیت در سراسر جهان ، که بعد مسافت مانع رسیدن ایشان به کربلای معلی و زیارت بارگاه منور حضرت عباس(ع) جهت تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج دنیوی و یا اخروی میگردد تهیه گردیده است .

شما می توانید با ثبت نام در این صفحه ، به خدام این بارگاه ملکوتی نیابت داده تا از جانب خود ویا بستگانتان (چه آنان که در قید حیاتند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته اند) زیارت نموده و دو رکعت نماز زیارت بجای آورند .
برای نائب الزیاره گرفتن در حرم حضرت العباس اینجا را کلیک کنید
برای نائب الزیاره گرفتن در حرم امام حسین(ع) اینجا را کلیک کنید



پس از شنیدن نوای دلنشین قرآن در ترکیه ، یک خانواده نروژی به اسلام گرویدند+عکس

تمامی اعضای یک خانواده نروژی که برای مسافرت به شهری در ترکیه مسافرت کرده بودند پس از شنیدن تلاوت قرآن و برخورد خوب مسلمانان در مسجد جامع این شهر مسلمان شدند.

ادامه مطلب ...

عکس/ تنابنده خواننده لس آنجلسی شد

فیلمبرداری سریال تازه داوود میرباقری با تغییر نام به «شاه گوش» همچنان ادامه دارد. در این سریال محسن تنابنده نقش یکی از خواننده های آن ور آبی را ایفا می کند.

عکس/ صفحه اول روزنامه‌های صبح روز شنبه مورخ 92/04/29

عکس/صفحه اول روزنامه های کشور روز شنبه مورخ 92/04/29 به ترتیب ذیل می باشد.


ادامه مطلب ...

آیت الله ناصری: با توبه کردن برای یاوری امام زمان آماده شوید

با توبه کردن برای یاوری امام زمان آماده شوید
استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه گفت: خودسازی در ماه رمضان برای توبه از اعمال بد گذشته و تصمیم برای ترک معاصی، لااقل کاری است که یک شیعه برای یاوری امام زمان باید انجام دهد.



وی افزود: امروز(پنج شنبه) اختصاص به حضرت دارد و روزی است که کارنامه اعمال شیعیان به امام عصر(عج) عرضه می‌شود و شایسته است که انسان در زلال ماه مبارک رمضان با توبه خود را به امام عصر نزدیک‎تر کند و خود را برای سربازی حضرت مهیا کند.

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه در مورد تعیین وقت ظهور امام زمان اظهار داشت:

بارها گفته و شنیده ایم که تعیین زمان ظهور از طرف هر کسی کذب محض است و وظیفه ما نیز این است که این فرد را رد و تکذیب کنیم؛ این که کسی بگوید ظهور نزدیک است تناقضی با معارف مهدویت ندارد؛ همچنان که خدای متعال در مورد قیامت نیز با عنوان نزدیک بودن وقت آن یاد کرده و این مشکلی ندارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اصفهان، در باره علائم ظهور از منظر آیات و روایات اظهار داشت: برای ظهور حضرت دو گونه علائم عامه و خاصه ذکر شده است که علائم عامه رخ داده است و علائم خاصه که هفت علامت همچون یمانی، سفیانی، سید حسنی و ندای آسمانی است و قریب به 10 ماه قبل از ظهور محقق می شود.

آیت الله ناصری در مورد کیفیت ظهور حضرت تأکید کرد:

این ظهور یک انقلاب مقطعی و موضعی نیست، بلکه یک انقلاب عظیم با ابعاد جهانی است و در این قیام همه قدرت‌های جهانی و منطقه ای، تحت سلطه و اقتدار امام زمان(عج) در می آیند و این اقتدار با یارانی مهذب و مقاوم محقق می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اصفهان در مورد ویژگی‌های یاران حضرت خاطر‌نشان کرد:

امید است بر اساس آیات و روایات متقن موجود، مردم ایران زمین زمینه سازان ظهور حضرت باشند و در آیه ای نبی اکرم به صحابی خود فرمود«اگر شما اصحاب بی وفایی کردید، قومی بعد از شما می آیند و جبران کار شما را می کنند.» که پس از نزول این آیه پیامبر اکرم دست خود را بر روی زانو سلمان زدند و فرمودند

«این قوم سلمان و طایفه آن یعنی ایرانیان هستند که دین خدا را یاری می‌کنند». :) :x

وی درباره یاران حضرت مهدی اظهار داشت:

در احادیثی یاران حضرت را از مشرق زمین، اهل خراسان، اهل قم و طالقان ذکر کرده اند و این احادیث همگی به ایرانی بودن یاران حضرت صحه می گذارد.

www.rasanews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=177009

zz:

عکس/ مدیر حرم حضرت زینب(س) که امروز به شهادت رسید


تروریست‌های سوری در حمله‌ای خمپاره‌ای حرم مطهر حضرت زینب (س) در دمشق را هدف قرار دادند که منجر به شهادت رسیدن مدیر حرم مطهر شد.
به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ تروریست های مورد حمایت آمریکا و ارتجاع عرب امروز با گلوله های خمپاره به مرقد مطهر حضرت زینب (س) در حومه دمشق حمله کردند.
 در این حملات تروریستی «انس الرومانی» مدیر حرم حضرت زینب(س) بر اثر اصابت ترکش خمپاره‌ های شلیک شده به شهادت رسید.

http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=442602