دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

آیت‌الله‌ نوری همدانی: گریه اوباما اشک تمساح بود

حضرت آیت الله نوری همدانی گریه و اظهار تأسف اوباما برای کشته شدن چند دانش آموز آمریکایی را اشک تمساح خواند و گفت:


اگر اینها واقعا دلسوزند چرا برای جلوگیری از کشتار زنان و کودکان فلسطین و افغانستان کاری نمی کنند.






به گزارش رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی با اشاره به اقدام فریبکارانه اخیر رییس جمهور آمریکا در  اظهار تاسف برای کشته شدن چند دانش آموز آمریکایی، ابراز داشت:


اینها اشک تمساح است؛ اگر آنها راست می گویند چرا برای جلوگیری از کشته شدن این همه زن و کودک در فلسطین و افغانستان کاری نمی کنند.


وی شناخت نعمت های الهی و شکرگزاری از خداوند را ضروری خواند و گفت: امام صادق(ع) فرمودند بالاترین نعمت ها، ولایت اهل بیت(ع) است؛ آن حضرت در تفسیر«لَتُسْأَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیمِ» نیز خطاب به ابوحنیفه می فرماید مقصود این آیه شریفه نعمت ولایت ما است که در قیامت سؤال خواهد شد.


این مرجع تقلید با تأکید بر این که در اسلام حکومت، امامت و ولایت همه در یک راستا قرار دارند، افزود: علامه طباطبایی در کتاب شیعه در اسلام می نویسد اول کسی که ولایت را از حکومت جدا کرد معاویه بود و بعد از وی این سنت ادامه پیدا کرد، این کار برخلاف آموزه های اسلامی است.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، نظام ولایی ما را دنباله رو ولایت اهل بیت (ع) دانست و گفت: به همین سبب این نظام دارای قداست و ارزش خاصی است که باید در نگهداری آن با فکر و جان خود کوشا باشیم.


حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به برخی مبانی فکری امام(ره) در خصوص انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایشان اعتقاد داشتند انقلاب ما به انقلاب امام زمان(عج) منتهی خواهد شد، بنابراین انتظار ظهور یعنی درک صحیح از انقلاب داشتن، در این زمینه گام برداشتن و در صحنه بودن.




منبع:رجانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد