دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

در غفلت نهادهای مسئول صورت می‌گیرد:تلاش عربستان برای ترویج فرقه‌

در غفلت نهادهای مسئول صورت می‌گیرد:
تلاش عربستان برای ترویج فرقه‌های ضاله در ایران

سرویس اطلاعاتی عربستان که ترویج وهابیت را در برنامه خود دارد از خلا فرهنگی در مناطق جنوبی علی الخصوص استان خوزستان سوء استفاده کرده و فضا را برای ترویج بیشتر افکار ضدشیعی مناسب دیده است.



به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری-تحلیلی "ندای انقلاب" یکی از مشکلات بزرگی که امروزه دامن‌گیر مسلمانان و جهان اسلام شده یک تفکر افراطی و بسیار خشن از دین است که نماینده مروج این تفکر فرقه‌ای با عنوان وهابیت است. این فرقه چهره‌ای بسیار غیرمنطقی و خشن از دین در دنیا ارائه کرده که بر دشمنان اسلام روز به روز می‌افزایند و بهانه‌ای برای هجمه دشمنان به کتاب مقدس مسلمانان و اهل بیت آنها است.


از مدت‌ها پیش این فرقه در تلاش است که تفکرات انحرافی خود را در ایران اسلامی و حکومت شیعی نفوذ دهد و اجازه گسترش نگاه مترقی شیعه در اسلام را ندهد.

از همین روعربستان سعودی با استفاده از عناصر خود به تبلیغ فرقه وهابیت و سلفیت اقدام کرده است.. فرقه ضاله وهابیت اقدام به تخریب گنبد قبر زید بن خطاب، برادر عمر بن خطاب در منطقه نجد عربستان و گنبد قبر حضرت حوا در جده کرده است، در حالی که این قبور در مناطق سنی نشین وجود دارند. این اقدام وهابیت بدعت و انحراف در اسلام است و هیچ گونه منافات و سنخیتی با احکام و شریعت الهی ندارند.

عربستان سعودی ضمن جمع‌آوری اخبار و اطلاعاتی در خصوص تحرکات قومی و گروه‌های تجزیه‌طلب عرب استان خوزستان تلاش‌های دارد در منطقه استیلا و نفوذ داشته باشد.

عربستان سعودی که که خود را حامی این فرقه ضاله معرفی کرده است. اخیرا با حمایت مالی برخی گروه های تروریستی وهابی شبکه ۲۴ ساعته تروریستی ماهواره ای تاسیس کرده است.

این کشور سعی دارد با استفاده از نفوذ فرهنگی بر جوانان فرقه وهابیت را ترویج وضدیت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گسترش دهد.

وهابیون در تلاش هستند با بزرگ‌نمایی از مشکلات قومیت تأثیرگذار عرب تعدادی از جوانان را به سمت خود متمایل کنند. فرقه ضاله وهابیت دست در دست انگلیس و صهیونیزم بین الملل در حال ایجاد انحراف بین صفوف مسلمانان هستند و می خواهند وجهه اسلام و شیعیان را در نظر جهانیان زشت جلوه دهند.

سرویس اطلاعاتی عربستان که ترویج وهابیت را در برنامه خود دارد از خلا فرهنگی در مناطق جنوبی علی الخصوص استان خوزستان سوء استفاده کرده و فضا را برای ترویج بیشتر افکار ضدشیعی مناسب دیده است.

گفتنی است چندی پیش ۳۰تن ازجوانان عرب که با دادن شعارهای سعی در برهم زدن آرامش و امنیت درمراسم تشییع شاعری در شهر اهواز را داشته اند به دست نیروی انتظامی دستگیر شدند.

در همین زمینه مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بیان کرده است: از زمانی که مسئله وهابیت در استان مطرح شد حرکات بسیار مثبت و ارزنده‌ای توسط روحانیون و مبلغان در خصوص ترویج آموزه‌های دینی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروزه در استان افرادی که به مبلغان آموزه‌های دینی تبدیل شده است و در پاسخ به شبهات و اعتقادات وهابیت بی‌نظیر عمل می‌کنند بسیار افزایش یافته است.


منبع:ندای انقلاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد