دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

آمریکا آمریکا، ننگ به نیرنگ تو

امام خمینی(ره) بزرگمردی بود که آمد یک کلمه گفت آمریکا شیطان بزرگ است همه دنیا را لرزاند و تکان داد. حالا ما هرکاری هم انجام بدهیم یقیناً در راستای همان کلام ماندگار امام راحل است.




اسفندیار قره‌باغی خواننده سرود معروف «آمریکا آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» دارنده دکتری موسیقی کلاسیک از ایتالیاست که پس از انقلاب اسلامی، در سازمان صدا و سیما به همکاری با واحد موسیقی سازمان پرداخت و در زمینه سرودهایی با مضمون جنگ فعال شد.



به گزارش جوان‌آنلاین، در مدت هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۸۰۰ سرود در پرونده کاری اوست که در ایفای سلو وگروه کر آنها نقش مهمی داشت.

قره‌باغی درخصوص سرود جدیدش که درباره ستم‌های اسرائیل است، چنین می‌گوید:


درحال حاضر دست‌اندرکار سرود تازه‌ای هستم با عنوان مرگ بر اسرائیل که البته هنوز متن اصلی برای آهنگسازی به دستم نرسیده، مطمئنم که این سرود هم مانند« امریکا امریکا... » چه بسا بیشتر در دهان‌ها بیفتد و ماندگار بشود.


به ‌نظرم باید در مورد جنایات این اشغالگر جهانی هم کار کرد. امروز دانشمندان هسته‌ای ما را ناجوانمردانه ترور می‌کنند ما نباید این تهاجمات را بی‌جواب بگذاریم.

جایی که دشمنان در روز روشن متخصصان انرژی هسته‌ای ما را قربانی مطامع خود می‌کنند و مجسمه آزادی با آن هیبتش لبخند می‌زند ما چرا این مناسبات را نفرین نکنیم.

من جنگنده و رزم‌آور جبهه‌های نبرد نیستم، بلکه از طریق سرودهایم این مسئله را بیان می‌کنم وگرنه جنگاوران غیور ایرانی در منطقه پدری از آنها در می‌آورند که ان‌شاءالله هرچه زودتر از منطقه خارج می‌شوند.

امام خمینی(ره) بزرگمردی بود که آمد یک کلمه گفت امریکا شیطان بزرگ است همه دنیا را لرزاند و تکان داد. حالا ما هرکاری هم انجام بدهیم یقیناً در راستای همان کلام ماندگار امام راحل است.


منبع:جوان آنلاین


پخش سرود آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو با صدای دکتر اسفندیار قره باغی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد