دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اقدام جدید وهابیون در برخی مناطق جنوبی کشور

برخی شهروندان عسلویه در گفتگو با خبرنگار «شیعه نیوز»اظهار داشتند، اخیرا وهابیون با ارسال بلوتوث های گسترده در سطح شهر خصوصا مناطق مرکزی اقدام به پخش کلیپ های ضد شیعی مینمایند .این دستگاههای بلوتوث به صورت قاچاق از امارات و عربستان وارد منطقه شده و هر کدام بخش گسترده ای را تحت پوشش قرار میدهند .


به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز» در استان فارس، عناصر فرقه ضاله وهابیت که مورد حمایت حکومت وهابی عربستان میباشند در سالهای دور و نزدیک اقدامات گسترده ای را در برخی مناطق جنوبی کشور علیه مذهب حقع تشیع به عمل آورده اند .
 
پخش گسترده کتاب و سی دی هایی های ضد شیعی در این مناطق و اعزام مبلغین وهابی در قالب روحانیون اهل تسنن از دیگر اقدامات وهابیون در سالهای اخیر بوده است .
 
برخی شهروندان عسلویه در گفتگو با خبرنگار «شیعه نیوز»اظهار داشتند، اخیرا وهابیون با ارسال بلوتوث های گسترده در سطح شهر خصوصا مناطق مرکزی اقدام به پخش کلیپ های ضد شیعی مینمایند .
این دستگاههای بلوتوث به صورت قاچاق از امارات و عربستان وارد منطقه شده و هر کدام بخش گسترده ای را تحت پوشش قرار میدهند .
 
متاسفانه با وجود هشدار های بسیاری از فعالان مذهبی و علی رغم سرمایه گذاری هنگفت وهابیون مورد حمایت عربستان شیعیان مناطق جنوبی کشور در فقر فرهنگی و مالی بسر میبرند . با توجه به هجمه ی فرهنگی وهابیون به این مناطق و بی مهری متولیان فرهنگی کشور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  ظاهر میبایست نتیجه بگیریم مسئولین به اصلطلاح فرهنگی کشور بنا ندارند اقدامی عملی برای نجات مرزهای کشور از تهاجم فرهنگی فرقه ضاله وهابیت انجام دهند.
این کم توجهی ها و خیانتی آشکاری به مذهب حقه اهل بیت (علیهم السلام) و تنها بزرگترین کشور شیعه در جهان است که از نگاه تیز بین تاریخ مخفی نخواهد ماند .

http://www.shia-news.com/fa/news/59269

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد