دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

فرمانده پیشین قرارگاه فرماندهی مرکزی آمریکا: شرایط در اسرائیل به‌شدت بی‌ثبات است

 "جیمز ماتیس" فرمانده پیشین فرماندهی مرکزی آمریکا گفت:
زمانی که فرمانده مرکزی ارتش آمریکا بودم، به خاط حمایت از اسرائیل، هرروز هزینه امنیتی و نظامی پرداخت می‌کردم چرا که آمریکا مهمترین حامی اسرائیل به شمار می‌رود.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مقام پیشین قرارگاه فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا می گوید، واشنگتن هر روز برای حمایت از رژیم صهیونیستی، هزینه‌های امنیتی و نظامی فراوانی، پرداخت می‌کند.


این فرمانده بازنشسته ارتش آمریکا که در همایش امنیتی آسپن در کلرادو سخنرانی می کرد، در ادامه ضمن انتقاد شدید از گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین در اراضی فلسطینی ها، افزود: اوضاع در اسرائیل به‌ شدت، بی‌ثبات و ناپایدار است.

وی تصریح کرد: شانس دستیابی به توافق میان اسرائیل و فلسطین با توجه به ادامه فعالیت‌های شهرک سازی صهیونیست‌ها، به‌شدت رو به کاهش است.

دیروز پنج‌شنبه "سیلوان شالوم" وزیر انرژی و آب رژیم صهیونیستی، گفت: مذاکرات صلح میان تل آویو و تشکیلات خودگردان فلسطین، هفته آینده در واشنگتن آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارش ها، جنبش مقاومت حماس پیشنهاد جان کری وزیر خارجه آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با اسرائیل را رد کرده است. مذاکرات اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین از سپتامبر 2010 میلادی، متوقف شده است.


منبع:شبکه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد