دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

رهبر جبهه النصرة: با روند سیاسی و برگزاری انتخابات مخالفیم

رهبر جبهه تروریستی النصرة در سوریه با بیان اینکه این جبهه با "روند سیاسی و برگزاری انتخابات" مخالف است، خواهان تشکیل حکومتی دینی مطابق دیدگاه خود در سوریه شد.


به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ «ابومحمد الجولانی» رهبر جبهه النصره وابسته به القاعده در فیلم ضبط شده‌ای که پایگاه‌های تروریستی آن را منتشر ساختند، اعلام کرد: ما با روند و احزاب سیاسی و برگزاری انتخابات مخالف هستیم و می‌خواهیم که نظامی روی کار آید که عدالت در سایه آن محقق شود.


وی در ادامه گفت: جهاد در راه خدا، روش ما جهت تحکیم شریعت است. شریعت، همه انسان‌ها را از قوانینی که بشر آن را وضع کرده است، آزاد می‌کند.


الجولانی گفت: ای اهل شام، امروز ملت‌ها و دشمنان با اهل اسلام می‌جنگند. جنبش ما در سرزمین شام این مساله را ثابت کرد که نقش سلب شده از اسلام در منطقه مجددا به آن بازگردانده می‌شود!


رهبر النصره تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی هم‌پیمان آن به سرعت ما را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دادند و این بهانه را تراشیدند که ما خواهان اجرای شریعت هستیم، آنها درست گفتند، ما خواهان اجرای شریعت و دفاع از دین و خون مسلمانان هستیم.


الجولانی نسبت به "سیاست جامعه جهانی در قبال درگیری‌های شام" هشدار داده و گفت: برخی از طرف‌های بین‌المللی تلاش می‌کنند توازن نیروها را حفظ کرده و سپس بر آنها اعمال فشار کنند تا آنها را وادار به پذیرش حل و فصل سیاسی کنند تا از این طریق، حل و فصل سیاسی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در اواسط 2014 صورت بگیرد.


وی تصریح کرد: بر حذر باشید که شام به چنین بازی‌ای سوق داده شود و پیروزی‌ها در آن بی‌نتیجه بماند و خون‌ها و جانبازی‌ها به هدر رود!

http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=443949

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد