دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

دفتر اخوان المسلمین در زادگاه مرسی به آتش کشیده شد

منابع مصری از به آتش کشیده شدن دفتر اخوان المسلمین در زادگاه رئیس جمهوری مصر در شهر بلبیس در استان الشرقیه این کشور خبر دادند.


پایگاه الیوم السابع گزارش داد: ده ها نفر از تظاهرات کنندگان مقابل کاخ القبه در حال حرکت به سوی بوستان های القبه و الزیتون برای بستن آنها و اعلام استقلال آن از حکومت اخوان المسلمین هستند.


تظاهرات کنندگان ضمن حمل پلاکاردهایی با مضامین بوستان ها القبه و الزیتون باید بسته شود، شعار می دهند حکومت اخوان ساقط باد، مردم خواستار سرنگونی نظام هستند.


تظاهرات کنندگان اعلام کردند که مانع از ورود کارکنان بوستان های القبه و الزیتون شدند.


این در حالی است که جدیدترین خبر از بسته شدن بوستان های القبه از سوی تظاهرات کنندگان کاخ القبه و اعلان نافرمانی مدنی تا زمان تکمیل اهداف انقلاب از سوی کارکنان این مناطق خبر دادند.


تظاهرات کنندگان از کارکنان این مناطق خواستند که به نافرمانی مدنی روی آوردند.


از سوی دیگر رسانه های مصری از شنیده شدن صدای تیراندازی در خیابان های اطراف میدان شهر ششم اکتبر استان الجیزه که هراس مغازه داران و ساکنان منطقه را در صبح امروز به دنبال داشت خبر دادند.


خبر دیگر اینکه دفتر اخوان المسلمین در زادگاه محمد مرسی در استان الشرقیه و شهر بلبیس از سوی افراد ناشناس به آتش کشیده شد.


منابع اخوانی اعلام کردند: افراد ناشناس ضمن به آتش کشیدن دفتر اخوان المسلمین محتویات آن را غارت کردند.این اقدامی از سوی بازماندگان رژیم سابق بوده است.


http://www.tasnimnews.com/Home/Single/89988

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد