دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

هشدار عالم لبنانی درباره فتنه در منطقه

یکی ازعلمای لبنان تاکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی با بکارگیری سلاح تفرقه و برانگیختن اختلافات طایفه ای درصدد تفرقه افکنی و پراکندن امت مسلمان هستند.



به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ "شیخ احمد قطان" رئیس "جمعیت سخنان و عملکرد ما" اظهار داشت:

 آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از ناکامی نظامی و شکست های مکرر در برابر جنبش های مقاومت در فلسطین اشغالی و جنوب لبنان، اکنون در صدد برانگیختن اختلافات مذهبی میان مسلمانان هستند.


وی افزود: استفاده دشمنان از سلاح "تفرقه " و تلاش برای ایجاد درگیری های طایفه ای و مذهبی بین شیعیان و اهل سنت به حد خطرناکی رسیده است، به طوری که مردم و علمای سنی و شیعه باید بر اساس منافع اسلام و مسلمین با یکدیگرمتحد شوند.

رئیس "جمعیت سخنان و عملکرد ما" در لبنان تاکید کرد که دشمنان اسلام، با قدرت گرفتن مسلمانان و موفقیت اهل سنت یا شیعیان مخالف هستند و مهم ترین هدف آنان پراکنده کردن و تضعیف امت اسلامی است؛ بنابراین باید با یکدیگر متحد شده و همه با هم با این فتنه مقابله کنیم.

شیخ قطان با محکوم کردن عقاید تفکیری ها در جهان اسلام گفت: تکفیری ها با کافر خواندن برخی، ریختن خونشان را حلال دانسته وفتوای ویران کردن قبور اولیا و صحابه و اهل بیت (ع) را صادر می کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنها می خواهند با تفکرات افراطی و صدور گواهی ورود به بهشت و جهنم بر جهان اسلام و مسلمانان حکومت کنند و از این طریق امت اسلامی را از بین ببرند اما مسلمانان و علمای اسلامی باید با این دیدگاه تکفیری مقابله کنند.شیخ قطان با اشاره به ضرورت مراجعه به قرآن کریم به عنوان عامل وحدت مسلمانان گفت: قرآن، دین، پیامبر و قبله مشترک، عامل غیر قابل انکار وحدت بخش میان مسلمانان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد