دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

فضا برای تحقق حماسه آماده است/دشمنان خیلی سرسخت‌ شده‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در اولین همایش مشترک ستادهای انتخاباتی جلیلی و جبهه پایداری در مسجد امام حسن عسگری(ع) قم گفت:


خیلی‌ها فکر می‌کردند که در این انتخابات شور انتخاباتی به این صورت رخ می‌دهد که تنها چهره‌هایی که درگیر هستند به میدان آیند ولی این تفکر ناصحیحی بود.



به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پناهیان در این برنامه که با حضور جلیلی برگزار شده بود، اظهار کرد:


فضای کشور به آرامش، تفکر و تامل احتیاج دارد و این امر در فضای پرتنش صورت نمی‌گیرد. اگر فضا، فضای پر تنش باشد، انتخاب اصلح به خوبی صورت نمی‌گیرد.


وی ادامه داد: اکنون رقابت‌ها به گونه‌ای است که شعارهای کاندیداها از هم زیاد دور نیست و کسی با ژست اپوزیسیون نظام وارد انتخابات نشده است و همه تلاش می‌کنند که ارزش‌ها را رعایت کنند.


پناهیان با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه هیچ عوام‌فریبی صورت نگیرد، گفت: این فضا به رشد سیاسی در جامعه کمک می‌کند.


وی افزود: اگر کسانی که جنجال می‌کنند، می‌آمدند یا افرادی در این عرصه جنجال می‌کردند و به قول خودشان حضور حداکثری ایجاد می‌شد به نظر من این حماسه نبود بلکه شلوغی بود و به نظر می‌رسد اکنون فضا برای تحقق حماسه آماده است و آنچه که باید موجب رای‌آوری شود، اندیشه و تفکر است و ما ان‌شاءالله شاهد انتخاب آگاهانه از سوی مردم باشد.


پناهیان با اشاره به اهمیت مقاومت در برابر استکبار اظهار کرد: اگر در برابر استکبار کوتاه بیاییم آن‌ها از ما می‌خواهند توبه‌نامه بنویسیم و حتی علیه انقلاب اسلامی فعالیت کنیم. دشمنان ما خیلی سرسخت‌ شده‌اند.


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله استقامت گفت: دشمن در آستانه نابودی است و اگر امروز می‌بینیم که در بین کاندیداها کسی نیست که علیه مقاومت صحبت نکند و مقام معظم رهبری نیز بر موضوع مقاومت تاکید دارند این به ما نشان می‌دهد که باید در انتخابمان به این ویژگی توجه کنیم و در واقع بخشی از رقابت به این برمی‌گردد که از بین کاندیداهای موجود چه کسی می‌تواند موضع مقاومت را بیشتر تحقق بخشد.


پناهیان با اعتقاد بر اینکه مظلومان جهان چشمشان به انتخابات ماست، به یکی دیگر از ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده اشاره کرد و افزود: رییس‌جمهور آینده باید مدیر و مدبر باشد و ما می‌توانیم با یک مدیریت انقلابی مشکلات را حل کنیم.


وی با بیان اینکه "مدیر انقلابی باید بر مبانی انقلاب و بر مبانی نظری دین تسلط داشته باشد"، به اهمیت مقوله فرهنگ اشاره کرد و ادامه داد: دولت سازندگی، دولت اصلاحات و دولت بعد از آن یعنی دولت کنونی، مورد انتقاد مقام معظم رهبری در ارتباط با توجه به مقوله فرهنگ بودند.


پناهیان با اشاره به اهمیت ایجاد تحول فرهنگی گفت: رییس‌جمهور آینده باید در این راستا قدم بردارد.


وی همچنین به مسائل اقتصادی اشاره کرد و افزود: مدیریت انقلابی می‌تواند مسائل اقتصادی را حل کند و الگوی غربی و شرقی در این زمینه نمی‌تواند جوابگوی مشکلات ما باشد. باید با تحول در فرهنگ و دیدگاه‌ها وضعیت معیشت را نیز تغییر داد و اگر ما به سمتی برویم که دشمن از ما ناامید شود، بهتر زندگی می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد