دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

تشکیل جبهه ضد ایرانی-روسی- چینی

یک حقوقدان سوری فاش کرد که عربستان و قطر برای گسترش تفکر تکفیری در منطقه تلاش می کنند و درصدد تشکیل جبهه ضد ایرانی-روسی-چینی، به سبب پشتیبانی این کشورها از سوریه هستند.

"ریاض صقر" اظهار داشت: انتشار تصاویر جنایات تروریست ها در سوریه نظیر بیرون کشیدن قلب سربازان سوری و خوردن آن و همچنین تصاویر کشتار، تجاوز، سرقت و چپاول شهروندان این کشور توسط تروریست ها، نشان می دهد که این جنایتکاران به هیچ وجه بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند.
 
وی افزود: طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه بر پایه ترویج تحجر دینی از طریق فعالیت های القاعده، جبهه النصره و دیگر گروه های مشابه است تا با زیر سئوال بردن اعمال و رفتار این گروه ها، اسلام نیز زیر سئوال برود و فتنه فراگیر شود.
 
صقر تاکید کرد: تروریست های در حال جنگ با ارتش سوریه به هیچ وجه منتسب به اسلام نیستند و این جنایتکاران دست پرورده عربستان، قطر و دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس هستند.
 
این فعال سیاسی و حقوقدان سوری با تاکید بر آن که تفکر تروریست ها در واقع آبشخوری سیاه و تاریک است، تصریح کرد: تروریست ها به گمان خود به دنبال برقراری خلافت در سوریه هستند، حتی اگر لازم باشد این خلافت را در روستایی با صد نفر جمعیت برقرار می کنند و گواه این مدعا، اعلام این موضوع در روستای تلکلخ یا هر مکان دیگری است که تروریست ها آن را تحت تصرف خود درآورند.   
 
وی با تاکید بر تلاش عربستان و قطر برای صادر کردن وهابیت به کشورهای منطقه، افزود: در نشست سران کشورهای اسلامی در مکه، توافق محرمانه ای درباره تشکیل جبهه ای جهانی علیه ایران، روسیه و چین شکل گرفت و علت آن، حمایت و پشتیبانی این سه کشور از سوریه بود.
 
 صقر در پایان با بیان این که آمریکا تروریسم را به دو دسته مجاز و غیرمجاز تقسیم کرده، گفت: در حالی که آمریکا در ظاهر جبهه النصره را در فهرست گروه های تروریستی قرار داده، با این حال تحت عناوین مختلف از این گروهک تروریستی حمایت می کند و می بینیم که آمریکا به ظاهر تروریسم را در سراسر جهان غیرمجاز می شمارد، مگر در سوریه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد