دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

حضرت آیت الله مدرسی:می خواهند عراق را پاره پاره کنند

 آنان می خواهند عراق را پاره پاره کنند. آنان همچنین طرحی مشابه در سوریه، سومالی، سودان و برخی دیگر کشورها دارند.


به گزارش شیعه آنلاین، حضرت آیت الله سید "محمدتقی مدرسی" از مراجع عالیقدر مقیم کربلا طی اظهاراتی گفت: می خواهند عراق را از روی نقشه حذف کنند.

وی در ادامه افزود: آنچه که امروز در برخی استان های عراق می گذرد، تلاشی است برای حذف کامل عراق از روی نقشه. این طرح از سوی برخی کشورهای منطقه دنبال می شود.

این مرجع تقلید همچنین گفت: آنان می خواهند عراق را پاره پاره کنند. آنان همچنین طرحی مشابه در سوریه، سومالی، سودان و برخی دیگر کشورها دارند.

حضرت آیت الله مدرسی افزود: متأسفانه گروهی از افراد فاسق هم وجود دارند که برای دریافت مقداری پول از این کشورهای توطئه گر، دست به هر کاری می زنند در حالی که باید بدانند این کشورها به دنبال ایجاد جنگ داخلی و فتنه انگیزی در عراق هستند تا وحدت و یکپارچگی این کشور را از بین ببرند.

وی همچنین گفت: در انتفاضه شعبانیه سال 1990، شیعیان شهرها و استان های جنوبی عراق از سوی رژیم "صدام" که سنی بود، مورد شدید ترین حملات قرار گرفت و هزاران نفر هم به شهادت رسیدند اما هیچ گاه شیعیان به دلیل رفتار "صدام" اهل سنت را مورد حمله و تعرض قرار ندادند پس چرا اکنون اهل سنت قصد دارند به بهانه حادثه ای مانند "الحویجه" که موجب مرگ چند نفر گردید، جنگ داخلی میان شیعه و سنی به راه اندازند.

این مرجع عالیقدر افزود: در همین هنگام هم می بینیم که برخی شبکه های ماهواره ای اجیر، با هدف تسریع در وقوع جنگ داخلی، همواره از لفظ "شیعه" و "سنی" استفاده می کنند و بر جدا سازی این دو مذهب از یکدیگر تمرکز دارند. در این میان بر دولت، ارتش، پلیس، دستگاه های اطلاع رسانی و دیگر ارگان های عراق واجد است که برای وحدت میان ملت، تلاش کنند.

در پایان لازم به ذکر است که حضرت آیت الله مدرسی چند روز پیش نیز در سخنرانی دیگر، به شدت شبکه تروریستی القاعده را مورد حمله و انتقاد قرار داد و خواستار وحدت کشورهای جهان برای نابودی آن شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد