دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

پیشنهاد ضدشیعی عربستان و قطر به سوریه

این پیشنهاد رژیم آل سعود و آل ثانی به معنی آن است که «بشار أسد» باید راه را برای گروه های تروریستی، تکفیری و وهابی باز کند تا ...



به گزارش شیعه آنلاین، نزدیک به دو سال است که گروه های تروریستی، تکفیری و وهابی به جان ملت و حکومت سوریه افتاده اند و در این مدت برای کشتن و تخریب کوتاهی نکرده اند.

با توجه به اعترافات انجام شده توسط مقامات کشورهای مختلف از جمله عربستان سعودی، قطر، ایالات متحده آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و غیره در حمایت مالی، تسلیحاتی و سیاسی از این گروه های تروریستی، تکفیری و وهابی، دیگر بر هیچ کسی در سراسر جهان، واقعیت امر و آنچه که در سوریه می گذرد، پوشنیده نیست.

اکنون به رغم اینکه این گروه های تروریستی، تکفیری و وهابی با کمک و حمایت این کشورها نتوانسته اند به هدف خود یعنی ساقط کردن حکومت «بشار أسد» رئیس جمهور سوریه دست یابند، اما حاضر به ترک خاک سوریه و رها کردن ملت سوریه نیستند و همچنان به کشتار و تخریب بیشتر کشور سوریه اصرار دارند.

در این میان اخبار رسیده از دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که عربستان سعودی و قطر چندی پیش به "بشار أسد" پیغام فرستاده و به وی متعهد شدند که اگر دست از حمایت خود از شیعیان و جمهوری اسلامی ایران بردارد، در مقابل آنها هم به گروه های تروریستی، تکفیری و وهابی دستور خواهند داد که عملیات های خود علیه حکومت سوریه را متوقف کنند.

این پیشنهاد رژیم آل سعود و آل ثانی به معنی آن است که «بشار أسد» باید راه را برای گروه های تروریستی، تکفیری و وهابی باز کند تا به راحتی اماکن مقدس مانند حرم حضرت زینب، حضرت رقیه و حضرت سکینه سلام الله علیهم را تخریب و با خاک یکسان کنند.

آل سعود و آل ثانی همچنین از حکومت سوریه انتظار دارند که روابط خود با جمهوری اسلامی ایران را قطع کند و دست از مقاومت علیه "اسرائیل" بردارد و در عوض به آغوش رژیم هایی که در طول تاریخ حامی رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده و سیاست های ایالات متحده آمریکا در منطقه را دنبال می کرده اند، برود.

گفته می شود، «بشار أسد» پس از شنیدن این پیغام و پیشنهاد رژیم های آل سعود و آل ثانی نه تنها آن را نپذیرفته بلکه عزم خود را بیش از پیش جزم کرده تا گروه های تروریستی، تکفیری و وهابی نابود کند و آنان را هر چه سریع تر از خاک سوریه بیرون براند.

منبع:شیعه آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد