دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

جهان در انتظار سخنرانی نوروزی آیت الله خامنه‌ای است

اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا:


جهان در انتظار سخنرانی نوروزی آیت الله خامنه‌ای است


اندیشکده تحت ریاست چاک هیگل می نویسد: آیت الله خامنه ای در روز 21 مارس و در اولین روز از سال نو ایرانیان در حرم امام رضا [ع] سخنرانی خواهد کرد و همزمان به 5 زبان بصورت زنده پخش خواهد شد.



اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا در تشریح مهمترین رویدادهای خبری هفته آینده، سخنرانی رهبر انقلاب در آغاز سال نو در مشهد مقدس را پس از سفر اوباما به سرزمین های اشغالی، به عنوان دومین اتفاق مهم هفته پیش رو نام برده است.


این اندیشکده آمریکایی که چاک هیگل وزیر دفاع جدید آمریکا ریاست آن را بر عهده دارد در خصوص سخنرانی اول فروردین رهبر انقلاب نوشته است:

آیت الله خامنه ای در روز 21 مارس و در اولین روز از سال نو ایرانیان در حرم امام رضا [ع] سخنرانی خواهد کرد و همزمان به 5 زبان بصورت زنده پخش خواهد شد.



به گزارش مشرق، شورای روابط خارجی در تحلیل خود از سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری از آن به عنوان سنت ایرانیان نام برده است که معمولا به رهنمودهای رهبر انقلاب برای مردم ایران اختصاص می یابد.

تحلیل گر این اندیشکده با اشاره به اهمیت و تفاوت سخنرانی اول فروردین امسال تصریح می کند:

 جهان در انتظار سخنرانی رهبر ایران در سال جدید خواهد بود تا از مواضع ایشان درباره انتخابات ریاست جمهوری و برنامه هسته ای این کشور با خبر شوند.


دیگر اتفاقات مهم که در این گزارش آمده است، سفر اوباما به اسرائیل، دهمین سالگرد حمله آمریکا و اشغال عراق و سفر رئیس جمهور جدید چین به روسیه است.
منبع:مشرق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد