دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

فضای سیاسی کشور تحت تأثیر گفتمان احمدی‌نژاد

وحید یامین‌پور در دیدار با جوانان در دفتر جبهه پایداری در استان فارس اظهار داشت:


دامنه گفتمانی احمدی‌نژاد آنقدر وسیع بوده که کل فضای سیاسی ما را تحت تأثیر خود قرار داده است. این مدرس دانشگاه افزود:


احمدی‌نژاد در تمام حوزه‌ها و مقولات مختلف با گفتمانی صحیح نفوذ کرده است. وی گفت:


در انتخابات سال آینده هر کسی بخواهد موفق شود، باید نسبت به رئیس جمهور برتر باشد زیرا مردم او را با گفتمان احمدی‌نژاد مقایسه می‌کنند. 





یامین‌پور اضافه کرد:


احمدی‌نژاد فرهنگ سیاسی کشور را به طور کامل تغییر داده و هر شخصی بخواهد وارد انتخابات شود، کاری دشوار پیش رو دارد. وی تصریح کرد: فرهنگ‌هایی مانند ساده‌زیستی، مبارزه با اشراف‌گرایی، مستضعف‌نوازی و غیره حاصل فرهنگ‌سازی احمدی‌نژاد است. این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد تمام شعارها را داده است و دیگر کسی نمی‌تواند با شعارهای گذشته وارد انتخابات شود. وی بیان کرد:


تمام شعارهای انقلابی ما در جیب احمدی‌نژاد است و او گفتمان قدرتمند و وسیع را در جامعه شکل داده است. یامین‌پور با انتقاد از کسانی که به دنبال تخریب رئیس جمهور هستند، افزود:


اگر در مواردی نیز شاهد اشتباهی از احمدی‌نژاد بودیم، باید مقصران و عواملی که زمینه این اشتباه را ایجاد کردند، شناسایی کنیم. این استاد دانشگاه گفت:


جریان‌های سیاسی به خاطر این که می‌دانند در انتخابات آینده هر فردی را که احمدی‌نژاد معرفی کند رأی می‌آورد، به تخریب وی می‌پردازند. وی در پایان گفت: کسانی که به دنبال عبور از احمدی‌نژاد هستند، باید یک اسم قوی‌تر از او را معرفی کنند نه این که به تخریب دولت بپردازند و آرامش جامعه را مخدوش کنند.

منبع:ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد