دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اولین متینگ تبلیغاتی، به نام محسن رضایی ثبت شد

این روزها همه به آقا محسن فکر می کنند، شما چطور؟


عزم این بار دکتر رضایی، جدی تر از همیشه است و می خواهد از همه فرصت ها به نحو احسن استفاده کند، شاید به همین دلیل مراسم بزرگداشت میلاد رسول اکرم (ص) در سالن شهدای هفتم تیر به میتینگ تبلیغاتی رضایی تبدیل شد.



آقا محسن باز هم عزم میدان کرده است. برای بار سوم. چرا؟ شاید چون تا سه نشه بازی نشه! او در انتخابات 84 و 88 هم پا به عرصه گذاشته بود، یک بار شب انتخابات انصراف داد، یک بار هم توانست بیش از 900 هزار رای جمع کند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام 4 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 باز هم دل را به دریا زده است. روز گذشته محسن رضایی اولین میتینگ انتخاباتی سال آینده را کلید زد؛ میتینگی جالب و پر حاشیه و در نوع خود منحصر به فرد. همایش شکوه وحدت که روز گذشته در سالن شهدای هفت تیر تهران برگزار شد، با حاشیه های جالبی همراه بود که نشان می داد عزم این بار دکتر رضایی، جدی تر از همیشه است و می خواهد از همه فرصت ها به نحو احسن استفاده کند، شاید به همین دلیل مراسم بزرگداشت میلاد رسول اکرم (ص) در سالن شهدای هفتم تیر به میتینگ تبلیغاتی رضایی تبدیل شد.


حاشیه نگاری خبرنگار شبکه ایران از این مراسم را در ادامه می خوانید:


* بانی مراسم دفتر ارتباطات مردمی آقای رضایی بود و برای شرکت کنندگان در مراسم کارت ویژه ای در نظر گرفته بود. مسئولان دفتر ارتباطات مردمی آقای رضایی این کارت ها را به دقت چک می کردند. وقتی علت این اقدام از آن ها پرسیده شد، گفتند کارت ها را برای این بررسی می کنیم تا بفهمیم ارگان ها و سازمان هایی که دعوتشان کرده ایم چقدر در مراسم شرکت کرده اند.


* سعید شب پرست، خوانده موسیقی پاپ در این مراسم قطعاتی را اجرا کرد. این خواننده میان سخنان خود در اظهار نظری جالب گفت: « من برای خدا بوس می فرستم، شما هم برای خدا بوس بفرستید، دکتر هم برای همه شما بوس می فرستد!»


سعید شب پرست در حالی در این مراسم به اجرای قطعاتی پرداخت که قرار بود محسن یگانه در این جشن شرکت کند اما به دلایلی نامعلوم خبری از محسن یگانه نشد.


* برخی از حاضران در مراسم از امامزاده حسن (ع) و شهرک قدس با اتوبوس به مراسم منتقل شده بودند. نوجوانان مقطع دبستان و راهنمایی نیز در همایش حضور پررنگی داشتند و از کیفیت پذیرایی مراسم اظهار رضایت می کردند.


* پرچم تغییر شکل داده جمهوری اسلامی ایران در دست تعداد قابل توجهی از حاضران قرار داشت؛ روی این پرچم جدید نوشته شده بود: «ما آمده ایم ...! از رد پایمان پیداست». بنر های متعددی با شعار هایی نظیر "از مردم، با مردم، برای مردم"، "دست در دست هم دهیم به مهر محسن رضایی" و "این روزها همه به محسن رضایی فکر می کنند، شما چطور" در سالن مشاهده می شد. همچنین شرکت رایو و شرکت تولیدی سرزمین سبز تبلیغاتی در جهت اعلام حمایت از مجسن رضایی انجام داده بودند. تشکلی تحت عنوان "کانون روشنفکران ایران" نیز حمایت خود را از کاندیداتوری دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرده بود.


* از محسن رضایی برای سخنرانی در جایگاه با رقص نور و آهنگ های مهیج استقبال شد، پخش موسیقی پاپ حرکات موزون نوجوانان پرشمار حاضر در مراسم را به همراه داشت! در حین سخنرانی دکتر رضایی، بخشی از جمعیت سالن هفت تیر را ترک کردند.


* کتابچه‌ای با عنوان «فدرالیسم اقتصادی» در اختیار مهمانان قرار گرفت. این کتابچه به رنگ آبی فیروزه‌ای بود. محسن رضایی در حالی رنگ آبی فیروزه ای را برای ستاد انتخابات خود در نظر گرفته است که چندی پیش خبر روزنامه ایران در خصوص انتخاب این رنگ از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب کرده بود.  روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در تکذیبیه خود، تاکید کرده بود:


«خبر تعیین رنگ برای ستادهای انتخاباتی دکتر محسن رضایی که در برخی از رسانه‌ها انعکاس یافته است، بی‌اساس بوده و به شدت تکذیب می‌شود. این خبر در حالی از سوی رسانه‌ها منتشر گردید که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بارها اعلام کرده است که در خصوص انتخابات آینده در حال رایزنی و مشاوره با نخبگان و مردم بوده و اگر به تصمیمی برسند قطعا در موعد قانونی اعلام خواهند کرد. در شرایط کنونی که کشور بیش از هر چیز، نیاز به آرامش دارد، از رسانه‌ها انتظار می‌رود با رعایت اخلاق اسلامی و حرفه‌ای از انتشار این‌گونه اخبار غیر موثق پرهیز نمایند.»


* در کارت دعوت تهیه شده برای حاضران شروع و اتمام همایش شکوه وحدت، ساعت 14 تا 17 اعلام شده بود. با این وجود مراسم با یک ساعت و ده دقیقه تاخیر آغاز شد و بعد از پایان سخنرانی محسن رضایی در ساعت 16:30 به پایان رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد