دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

تاوان قدرت طلبی عده ای را مردم نباید بدهند

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی

اگر امثال کروبی و میرحسین موسوی به اجرای فتنه 88 کمک نکردند پس بفرمایید چه کسی آتش فتنه را روشن کرد؟



نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان حبیب الله عسگر اولادی گفت: علت مطرح کردن چنین سخنانی این است که نسبت به برخی شخصیتها حب دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام بیرانوند عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به صحبتهای اخیر حبیب الله عسگر اولادی پیرامون فتنه 88 اظهار داشت: اگر امثال کروبی و میرحسین موسوی به اجرای فتنه 88 کمک نکردند پس بفرمایید چه کسی آتش فتنه را روشن کرد؟

وی با اشاره به صحبتهای عسگر اولادی در رابطه با بی گناه بودن میرحسین موسوی و کروبی در فتنه 88 گفت: علت مطرح کردن چنین سخنانی از سوی این افراد این است که نسبت به برخی شخصیتها حب دارند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افراد باید دقت کنند که در دوست و دشمن داشتن نیز باید ضابطه مند باشند، افزود: تاوان قدرت طلبی عده ای در جریان فتنه 88 را مردم نباید بدهند.

بیرانوند در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی نیز اولین کسی بود که بر طبل فتنه کوبید، تصریح کرد: نامه بدون سلام و خداحافظی هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب نامه یک انسان محرم با نظام نبود.

منبع:مهر


روزشمار ایام فتنه

اظهار نظر جالب عسگراولادی درباره فتنه و «موسوی و کروبی» در مهر ماه ۸۸

عسگراولادی: ما هنوز معتقد نیستیم که موسوی، کروبی و خاتمی فتنه‌گر هستند ما معتقدیم اطراف اینها کسانی هستند که از آنان سو استفاده می‌کنند و آنها را در شرایطی قرار داده‌اند که واکنش‌هایی این چنینی داشته باشند!



حبیب الله عسگراولادی دبیرکل اسبق حزب موتلفه در نشست مطبوعاتی خود گفت: «ما هنوز معتقد نیستیم که موسوی، کروبی و خاتمی فتنه گر هستند ما معتقدیم اطراف این‌ها کسانی هستند که از آنان سو استفاده می‌کنند و آنها را در شرایطی قرار داده‌اند که واکنش‌هایی این چنینی داشته باشند.»


وی ادامه داد: «من خود پس از جریانات اغتشاشات خیابانی با حجت الاسلام کروبی دیدار داشتم  و درد دل صمیمانه ای کردیم، چون سال‌های زیادی با ایشان کار کرده‌ام ، از او پرسیدم می‌خواهید کجا قرار بگیرید داخل نظام یا خارج از نظام؟ من معتقدم کروبی گم شده است و باید کوشش کنیم که او خودش را پیدا کند.» وی با تاکید بر اصرار آیت الله مهدوی کنی بر دیدار با کروبی گفت: «ایشان به من توصیه کردند با کروبی صحبت کنم و من نیز به دیدار کروبی رفتم و کروبی بسیار با محبت و دوستانه با من برخورد کرد و ما به دنبال ایجاد وحدت در میان گروه‌های سیاسی هستیم.»


وی با تاکید بر اینکه ما نمی‌خواهیم راجع به کروبی، خاتمی و موسوی ظلم کنیم، افزود: «این افراد سالیان زیادی به کشور خدمت کردند اما این‌ها در نظام ارزش دارد. موسوی، کروبی و خاتمی از خانواده انقلابند و آن‌ها را مفت بدست نیاورده ایم که آن‌ها را مفت از دست بدهیم.»

وی با اشاره به اغتشاشات و اختلافات بعد از انتخابات  تصریح کرد: «هیچ تقلب و تخلفی در انتخابات رخ نداد کما اینکه مقام معظم رهبری برای بررسی مجدد صحت انتخابات دستوراتی را دادند و صحت انتخابات مجدد بررسی شد.»


وی با اشاره به اعتراضات برخی نامزدها به نتیجه انتخابات گفت: «من با مهندس موسوی که زمانی وزیر بازرگانی ایشان نیز بودم پس از انتخابات دیدار صمیمانه ای داشتم و به وی نیز ثابت شده که در انتخابات تقلبی رخ نداده و موضوع تنها ذهنیت سازی اطرافیان وی است.»  وی با اشاره به اقدام مقام معظم رهبری در خصوص تمدید مدت بررسی و نظارت بر نتیجه‌ انتخابات ریاست جمهوری، گفت:


«پس از این موضوع در مورد اتفاقاتی که رخ داد من به همراه چهار نفر دیگر با مهندس موسوی صحبت کردیم. ایشان در آن جلسه صحبت‌های ما را پذیرفتند و حتی وقتی ما تا جلوی در آسانسور می‌آمدیم لطف کردند و آمدند. ما هم به ایشان گفتیم این دفعه ما خودمان به دیدار شما آمدیم دفعه دیگر هم اگر شما ما را دعوت کنید، خواهیم آمد. ایشان قول دادند اما فردای آن روز بیانیه‌ شماره‌ 10 خود را صادر کردند و در واقع جلسه‌ای که ما با ایشان داشتیم کان لم یکن شد.» وی گفت:


«حرف تازه‌ای که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی زده‌اند این است که من دولت را مشروع می‌دانم.» وی با بیان اینکه " آقای هاشمی رفسنجانی انصافاً سردار بزرگی است" تاکید کرد: «به حقیقت می‌توان گفت که ایشان سردار قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و در نهایت سردار بزرگ جمهوری اسلامی است. من برای خانواده ایشان هم احترام قائلم اما به نظرم باید یک بار برای همیشه برخی ابهامات درباره خانواده ایشان پاک شود؛ چراکه وقتی کسی در رأس دو بال پرواز رهبری یعنی مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد در رابطه با اطرافیانش نباید ابهامی وجود داشته باشد.»

منبع:فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد