دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

صهیونیست ها از شیعیان بهترند / فیلم و صوت

چگونه این مسلمان نماهای وهابی خود را "مروج قرآن" می دانند در حالی که سخنانشان با آیات روشن و صریح قرآن، مقابله می کنند و تهمت های ناروا به مسلمانان می زنند؟



"شمرانی" مجری شبکه وصال





شبکه های وهابی همواره خود را "مبلغ اسلام و مروج قرآن" معرفی می کنند اما این ادعا با عملشان هیچ گونه همخوانی و سنخیتی نداشته و در عمل بارها با نص صریح قرآن مقابله کردند.

 

در جدیدترین مقابله این شبکه ها با قرآن، "شمرانی" مجری شبکه وصال مدعی شد که صهیونیست ها از علما و مبلغان شیعه به مراتب بهتر هستند!

 

وی گفت: « یک صهیونیست از یک آخوند بهتر است، شکی در این نیست، اصلاً، این حرف، کاملاً منطقی است.» این اظهارات که در جهت ایجاد دشمنی ساختگی برای مسلمانان و تفرقه افکنی بین صفوف آنان می باشد با آیه 82 سوره مائده که سرسخترین دشمن مسلمانان را معرفی کرده است، کاملا در تضاد می باشد.

 

در سوره مائده آیه 82 خداوند متعال صراحتا دشمن ترین افراد به مسلمانان را یهود و مشرکین معرفی کرده و می فرماید:« لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسَ عَداوَةً لِّلَّذینَ آمَنُوا الیَهودَ و الّذِینَ أَشرَکوا » مسلماً سرسخت ترین مردم را در دشمنی با کسانی که ایمان آورده اند، یهود و مشرکان خواهی یافت.

 

از سوی دیگر علما و مبلغان شیعه همواره در طول تاریخ با قلم، زبان و عمل خود در دفاع از حریم اسلام ناب تلاش کرده و می کنند. این در حالی است که صهیونیست های از سال 1948 با غصب فلسطین مسلمانان این کشور را از حقوق اولیه خود محروم و آنان را از این کشور اخراج کردند.

 

با این اوصاف چگونه این مسلمان نمای وهابی یک صهیونیست را که دهها سال در حال ستم کردن به مسلمانان فلسطین است بهتر از عالمی می داند که روزانه بارها شهادتین را بر زبان جاری می کند و پرچم دفاع از مظلومیت فلسطین را بر دوش گرفته است، می داند؟

 

گفتنی است که چندی پیش نیز شبکه وهابی کلمه نیز ایران را در شعار حامی مردم غزه دانست هر چند که تشکر دولت رسمی و مردمی غزه باعث رسوایی این شبکه شد.


فیلم مربوط به خبر



منبع:جام نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام علی آقا

سایتت داره تبدیل به منبع مهم خبری مهدوی میشه

راستی ستون سمت راست خالیه

اگه اون رو اختصاص بدی به لینک های ارسالی قبلی مثلا تا 30 تا

میتونه جالب تر هم بشه برای توجه مراجعین به برخی خبر های پیشین مهم

البته به صورت درشت تر و کادر شده

شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد