دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

دو خبر از حوزه مهدویت

خبر اول:


سبک زندگی مهدوی در آستانه انتشار


حجت الاسلام فوادیان، نویسنده و پژوهشگر حوزه مهدویت از انتشار کتاب سبک زندگی مهدوی در آینده نزدیک خبرداد.

منبع:خبرگزاری عتبات


خبر دوم:

نرم افزار نگین آفرینش در خوزستان تولید شد


به گزارش خبرگزاری عتبات به نقل از مهر، مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت موعود عج خوزستان گفت: نخستین نرم افزار چند رسانه ای پرسش و پاسخ با موضوع مهدویت و با عنوان نگین آفرینش در خوزستان طراحی و تولید شد.

منبع: خبرگزاری عتبات


در مورد خبر اول


به گزارش خبرگزاری عتبات به نقل از شبستان ، حجت الاسلام محمدرضا فوادیان، نویسنده و پژوهشگر حوزه مهدویت از اتمام نگارش کتاب "سبک زندگی مهدوی" و چاپ آن در آینده نزدیک خبرداد و افزود: این کتاب پیرامون نوع و چگونگی زندگی منتظران است و اینکه افراد چه طور زیستی داشته باشند که مورد تایید حضرت ولی عصر(عج) باشد.
این نویسنده، شیوه ارائه مطالب در این کتاب را به صورت تحقیقی و کتابخانه ای عنوان کرد و افزود: سبک زندگی مهدوی در قالب 100 صفحه ظرف یک ماه آینده ازسوی انتشارات بنیاد فرهنگی موعود روانه بازار می شود.
شایان ذکر است، کتاب های "از حسین تا مهدی(عج)"‏، "اعمال نیمه شعبان"، "تلاشگر پنهان"، "مهدی و زینب" و "کرانه کرامت" تاکنون از این نویسنده در موضوع مهدویت منتشر شده است.


در مورد خبر دوم:


سعیدپور فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این نرم افزار 500 برنامه پرسش و پاسخ درباره مهدویت طراحی شده است.
مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت موعود عج خوزستان افزود: در این نرم افزار 100 عنوان کتاب مهدوی، بخش شعر مهدوی ویژه کودکان، مداحی و کلیپهای مهدوی و 200 ساعت سخنرانی درباره مهدویت گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار در مدت 45 روز و با اعتبار 20 میلیون ریال طراحی و تولید شده، گفت: این نرم افزار در دو هزار نسخه تولید و روانه بنیادهای مهدویت سراسر کشور شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد