دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اهانت اسلام‌ستیزان بلژیک به ساحت مقدس قرآن کریم

به دنبال افزایش روز افزون موج دشمنی با اسلام و مسلمانان، اسلام‌ستیزان این بار در بلژیک به ساحت مقدس قرآن مجید بی‌احترامی کردند و آن را به آتش کشیدند. 

 

اسلام‌ستیزان در بلژیک مقدسات اسلامی را نشانه گرفتند و با بی‌احترامی به قرآن، کتاب مقدس مسلمانان، دشمنی خود را با این دین اثبات کرده و ترس و وحشت عمیق خود را از گسترش آموزه‌های ناب اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری رویدادهای اسلامی، یکی از نمازگزاران مسجدی در منطقه «تورنه» بلژیک، سحرگاه روز گذشته 14 آذر، در حالی‌که برای اقامه نماز صبح به مسجد رفته بود، با یک نسخه قرآن نیمه‌سوخته مواجه شدند که مقابل درب مسجد آویزان شده بود.

احتمال می‌رود این عمل موهن در واکنش به برنامه توسعه مسجد صورت گرفته باشد.

جمعه هفته گذشته نیز نامه بی‌نام و نشانی به این مسجد ارسال شده بود که با چسباندن حروف روزنامه‌ها در کنار یکدیگر ادعا می‌کرد اسلام رو به نابودی و پایان یافتن است.

برنامه گسترش مسجد از سوی مسئولان آن در نظر گرفته شده است که سال‌هاست تلاش می‌کنند تا مرکز فرهنگی جدیدی در نزدیکی شهر تاسیس کنند، ولی با مخالفت‌های شدیدی مواجه شده‌اند.

این اولین بار نیست که چنین اعمال موهنی در منطقه «تورنه» بلژیک اتفاق می‌افتد. ماه گذشته نیز برگه‌های حاوی مطالب ضد اسلامی در صندوق‌های نامه منزل شهروندان یافت شده بود.  

 

منبع: yjc.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد