دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

جنایت جدید القاعده در سوریه + فیلم

به تازگی فیلمی در پایگاه‌های اینترنتی پخش شده که نشان می‌دهد، جنایات عناصر القاعده تنها غیرنظامیان سوری به بهانه‌های واهی حمایت از نظام و شیعی بودن را در برنمی‌گیرد، بلکه سنی‌ها را هم قربانی می‌کند.  

 

 

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، پس از انتشار تصاویر و فیلم‌های بی‌شماری در پایگاه‌های مختلف اینترنتی که پرده از جنایات و قتل‌عام‌های «جماعت یاری اهل شام» برمی‌داشت، به تازگی فیلمی پخش شده که نشان می‌دهد، اعضای القاعده حتی به هم‌کیشان خود نیز رحم نمی‌کنند.

این فیلم بخشی از جنایت جدید عناصر جبهه یاری اهل شام را به تصویر می‌کشد که در آن عناصر این جبهه اقدام به قتل‌عام افرادی می‌کنند که توسط آنها در منطقه «راس العین» در نزدیکی مرزهای سوریه و ترکیه به اسارت گرفته شده بودند. 

در بخشی از این فیلم مشاهده می‌شود که یکی از افراد به اسارت گرفته شده با التماس و زاری به عناصر این جبهه اظهار می‌کند که مانند آنها سنی و از اهالی استان درعاست.

همچنین در این فیلم 10 اسیر دیگر مشاهده می‌شوند که دست بسته به صورت بر زمین افتاده‌اند و از لباس‌های آنها و ساختمانی که در کنار آنها قرار دارد و نشان دهنده برج مراقبت و کشیک است، چنین به نظر می‌آید که از نیروهای ارتش سوریه باشند. 

پیش از اعدام یکی از این افراد با التماس و زاری به عناصر القاعده می‌گوید که او نیز همانند آنها سنی است و آنها را به خدا قسم می‌دهد که وی را نکشند، اما از ناحیه دست مورد اصابت قرار می‌گیرد.

پس از آن دوربین قتل عام این اسیران را درحالی به تصویر می‌کشد که فرد مسلح در حال سردادن شعار «الله أکبر. جبهة النصرة» است تا پس از سوار شدن بر خودرویش مردی را به رگبار ببندد که با التماس به وی می‌گفت مانند وی سنی است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد