دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اگر حمایت ایران نبود تانک‌های اسرائیل از روی کودکان غزه عبور می‌

حجت‌الاسلام صدیقی با تأکید بر نقش نظام جمهوری اسلامی در پیروزی جنگ غزه گفت: 

 

در این جنگ، نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایگاه قدرتمند حامی منطقه اسلامی درخشش یافت و اکنون رهبران حماس و جهاد اسلامی نیز تأکید کرده‌اند اگر حمایت ایران نبود تانک‌های اسرائیل از روی کودکان غزه عبور می‌کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگارن، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، در خطبه اول نماز جمعه تهران با بیان اینکه اهل تقوا همواره آرامند، اظهار داشت: تشویش و اضطراب به دلیل ضعف ایمان انسان‌هاست، مسلمانان برای ایجاد استقلال، اعتدال، خلع سلاح دشمن و توجه دادن به مرکزیتی که سرزمین خاطره‌هاست، قبله مشترک را در سرزمین وحی بنا نهادند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: حضرت ابراهیم(ع) بنیانگذار اسلام است و او توانسته با ایجاد قبله واحد در میان مسلمین اقتدار آنها را حفظ کند.

وی تصریح کرد: قبله مشترک منجر به توجه به امامت و ولایت شده و امت‌هایی که معبودهای بدلی برای پرستش انتخاب می‌کنند نشان از عدم هدایت آنها دارد.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه خداوند متعال کعبه را به عنوان نقطه مرکزی و محل اتصال قلب‌های پراکنده قرار داده است، گفت: کعبه باطن و اسراری در خود دارد و باعث شده این مکان مقدس برای صاحبدلان ارزش معنوی داشته باشد.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) کعبه دل‌ها، علی (ع) کعبه جان‌ها، و امروز هم حضرت بقیه‌الله‌العظم (عج) مظهر توجه خداوند به زمینیان است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه دوم با تأکید بر پیروزی مسلمانان غزه اظهار داشت: بار دیگر مردم مجاهد غزه با کسب پیروزی فوق‌العاده توانستند شکست محرز رژیم صهیونیستی را به رخ جهانیان بکشانند.

حجت‌الاسلام صدیقی ادامه داد: پیروزی غزه پیروزی مسلمانان است و این پیروزی موفقیت واقعی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی است.

وی درباره نتایج پیروزی مسلمانان غزه اذعان داشت: رژیم صهیونیستی از مدت‌ها پیش با وجود اینکه پایگاه‌های حفاظتی برای در امان بودن از حملات فلسطین و سایر کشورهای اسلامی ساخته بود، چنان رعب و وحشتی در دل این غاصبان حاکم شد که نتوانستند حتی به اندازه جنگ قبلی مقاومت کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه بار دیگر چهره کریه آدم‌کش و کودک‌کش رژیم صهیونیستی به دنیا شناسانده شد، تصریح کرد: حملات همه‌جانبه این رژیم از دریا، آسمان و زمین مردم بی‌دفاع را مورد حمله قرار داد و آنها را به خاک و خون کشید.

وی با انتقاد از نقش سازمان‌های بین‌المللی در جنگ غزه گفت: بار دیگر موجودیت دروغین سازمان‌ها و کانون‌های بین‌المللی مدعی دفاع از حقوق بشر نمایان شد و آنها هیچ واکنشی در برابر کشتار مردم مظلوم غزه از خود نشان ندادند.

حجت‌الاسلام صدیقی ادامه داد: این برخورد دوگانه سازمان‌های بین‌المللی هر روز آنها را بی‌آبروتر می‌کند و چهره واقعی وابسته آنها را به استکبار جهانی نشان می‌دهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه بار دیگر دوست و دشمن واقعی مردم فلسطین به آنها نمایانده شد، اذعان داشت: این جنگ دوباره نشان داد که هیچ راهی غیر از مقاومت برای مقابله با زورگویی و تجاوز نیست.

وی با تأکید بر نقش نظام جمهوری اسلامی در پیروزی جنگ غزه تصریح کرد: در این جنگ، نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان پایگاه قدرتمند حامی منطقه اسلامی درخشش یافت و اکنون در سرزمین غزه پلاکاردهایی برای تشکر از ایران نصب شده است و رهبران حماس و جهاد اسلامی نیز تأکید کرده‌اند اگر حمایت ایران نبود تانک‌های اسرائیل از روی کودکان غزه عبور می‌کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به هفته مجلس و گرامیداشت شهید مدرس‌ گفت: مجلس خانه ملت است و نقش ریل‌گذاری برای پیشرفت نظام را بر عهده دارد از این رو توقع می‌رود قوانینی را تصویب کند که مسیر تعالی نظام را هموار کند.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه مجلس مظهر اتحاد مردم و نظام است، ادامه داد: در نگرانی‌های اخیر بوجود آمده وقتی که مقام معظم رهبری پیام دادند مجلس به سرعت واکنش نشان داد که این موضوع قابل تقدیر است.

وی ابراز امیدواری کرد: سه قوه در نظام جمهوری اسلامی ایران امانت‌دار مردم هستند و مسئولان باید از جان مایه بگذارند و اتحاد و خدمات روز افزون خود را زمینه دلگرمی مردم قرار دهند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد: نهال هفته بسیج به دست حکیم خردمند و بنیانگذار انقلاب اسلامی کاشته شد از همین رو این نهاد ماندگار است.

وی افزود: امیدواریم نسخه عملی نهاد بسیج در حفاظ از دین و انسانیت دستورالعمل ملت‌های مسلمان دیگر قرار گیرند.

حجت‌الاسلام صدیقی با یادآوری روز دانشجو اظهار داشت: این روز یادآور جریان پرخروش نسل جوان و فرهیخته ایران است که در زمان انقلاب توانست ثمرات بزرگی را به بار آورد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان مظهر عشق به امام حسین(ع)، دفاع از کشور هستند و توقع می‌رود که برای شناخت اولویت‌ها در جنگ اقتصادی سهم عمده‌ای را برعهده گیرند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد