دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

ناراحتی یک سایت اصولگرا! از فرمایشات امروز رهبری

این سایت در سوالی دیگر از رئیس گروه صدای ملت می پرسد:


" آیا این حکم حکومتی، رئیس‌جمهور را از دیگر ابزار حکومتی مجلس هم در امان می‌دارد یا خیر و این که اگر در آینده کارهایی کند که مشمول سؤال یا استیضاح شود چه می شود؟".


به گزارش پایگاه 598؛ پس از فرمایشان امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالین بسیج در خصوص لزوم توقف طرح سوال از رئیس جمهور و خواست دشمن بر ادامه پیدا کردن این کار، شخصیت ها و خبرگزاری های گوناگون سخن رهبری را به صورت های مختلف بازتاب دادند.


در این بین سایت خبری تابناک که از حمایت یکی از سرداران قبلی دفاع مقدس برخوردار است در اقدامی تامل برانگیز در مصاحبه با علی مطهری یکی از طراحان اصلی طرح سوال از رئیس جمهور ناراحتی خود را از پایان پیدا کردن طرح سوال از رئیس جمهور بیان می دارد.



این سایت خبری در گفتگو با علی مطهری به دنبال راه حلی برای سوال مجدد از رئیس جمهور است و در سوال از علی مطهری اینگونه بیان می دارد: " چه راهکاری برای پاسخگو کردن رئیس‌جمهور هست و یا اینکه تا پایان دوره ایشان چه باید کرد"

این سایت در سوالی دیگر از رئیس گروه صدای ملت می پرسد: " آیا این حکم حکومتی، رئیس‌جمهور را از دیگر ابزار حکومتی مجلس هم در امان می‌دارد یا خیر و این که اگر در آینده کارهایی کند که مشمول سؤال یا استیضاح شود چه می شود؟"

رهبر معظم انقلاب امروز در قسمتی از بیاناتشان فرمودند: " مردم با بصیرتند و تشخیص می دهند که ادامه این کار[طرح سوال از رئیس جمهور]، همان چیزی است که دشمن می خواهد. ممکن است عده ای از دو طرف تحت تأثیر احساسات و با استفاده از وسائل تبلیغ از جمله روزنامه ها و پایگاههای اینترنتی فضا را شلوغ کنند در حالیکه همه مسئولان برای عمل به وظایفشان نیاز به آرامش دارند و مردم نیز خواستار آرامش هستند و ادامه نیافتن این مسئله نشان خواهد داد که قوای مقننه و مجریه بیش از هر چیز به وحدت و آرامش احترام می گذارند."


منبع:598

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد