دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

قطعه «موج محرم» با صدای بنیامین بهادری + صوت و فیلم

بنیامین بهادری که با خواندن قطعه «آقام آقام» در وصف سالار شهیدان کربلا به شهرت رسید، امسال نیز قطعه «موج محرم» را با همراهی سهراب پاکزاد اجرا کرده است. 

 

به گزارش خبرنگار «تکیه خبر» خبرگزاری فارس، همزمان فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، هنرمندان جوان کشور با ارائه کارهای عاشورایی،‌ وفاداری خود به سیدالشهداء(ع) را ثابت می‌کنند.

یکی از این هنرمندان در عرصه موسیقی «بنیامین بهادری» ‌است که شهرت خود را مدیون آلبوم مذهبی «ماه مهربون» به ویژه ترانه‌های «آقام آقام و یه پهلوون» است، امسال کار ویژه‌ای برای محرم آماده و در سایت رسمی خود منتشر کرد.

این قطعه «موج محرم» نام دارد که با همراهی سهراب پاکزاد اجرا شده و تنظیم آن بر عهده علی پاکدامن است. فرید احمدی شعر این قطعه را سروده است.  

 

 

ترانه «موج محرم» با صدای بنیامین 

 


 

 

کارگردانی و تدوین نماهنگ این اثر را مستانه مهاجر بر عهده داشته است. 

 

  

برای دریافت فایل صوتی با کیفیت اصلی، اینجا و برای دریافت نماهنگ با کیفیت بالاتر نیز اینجا را کلیک کنید.  

 

بر اساس این گزارش، بنیامین بهادری خواننده ایرانی موسیقی پاپ و متولد شهریور 1361 در تهران است. وی تاکنون دو آلبوم رسمی به نام‌های بنیامین 85 و بنیامین 88 را عرضه کرده و چندین تک‌آهنگ نیز از وی منتشر شده است.

بهادری چهارم آبان امسال در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس در حاشیه مراسم روز عرفه صنف لباس‌فروش‌ها (حاج‌منصور ارضی) گفته بود: خیلی دوست داشتم در این مراسم شرکت کنم. امروز، روز بسیار خوبی بود،‌ چرا که فرصت «عرفه» برای هر فردی در سال فقط یک بار اتفاق می‌افتد و باید از آن بهره کافی را برد.

 

منبع:فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد