دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

«چشم‌های گریان» و «تن» زخمی کودکان غزه + تصاویر

حمله پنج روزه رژیم صهیونیستی به غزه که تاکنون 50 شهید و بیش از 500 زخمی برجای گذاشته، زخم‌های زیادی بر تن کودکان غزه نشانده که تصاویر ارسالی گویای این مطلب است. 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه، چهار روز است که نوار غزه آماج حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته و در این مدت بیش از 50 شهروند فلسطینی شهید و نزدیک به 500 نفر نیز زخمی شده‌اند.

قطع برق، نبود امکانات درمانی، دارویی و پزشکی بر اثر محاصره باریکه غزه، نبود سرپناه برای آوارگان همگی بر مشکلات مردمان مظلوم این مرز و بوم افزوده است.

در این میان کودکان زیادی قربانی شده و تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند. آنچه در ذیل مشاهده می‌کنید، تصاویری از بخش مراقبت‌های ویژه کودکان غزه است که چهره‌های به خون آغشته این کودکان مظلوم را نشان می‌دهد. 

  

 

  

سران رژیم‌های مرتجع عربی که عمدتاً از ترس انقلاب‌های مردمی که به دنبال مطالبات مشروع خود در آزادی و دوری از تبعیض حق تعیین سرنوشت به آغوش قدرت های غربی پناه برده‌اند، با سکوت مرگبار خود در قبال این جنایت صفحه ننگین دیگری در حاکمیت خود رقم زدند، آنها که نسبت به هر اتفاق راست یا دروغ هر چند کوچک در سوریه واکنش نشان می‌دهند، با وجود گذشت ساعت ها از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه سکوت اختیار کرده و جرأت محکوم کردن این جنایت ها را ندارند.  

   

منبع:فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد