دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

منابع اسراییلی از احتمال عملیات زمینی به غزه خبر دادند

منابع اسراییلی گفتند:  

 

عملیات زمینی در نوار غزه فقط متعلق به مساله زمان است و چنین عملیاتی بسیار وسیعتر از عملیات سرب گذاخته خواهد بود که در سال 2008 توسط اسراییل علیه نوار غزه به مرحله اجرا درآمد.  

 

  

 

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منابع این رژیم گزارش داد: نیروهای چترباز و تیپ گفعاتی در حال حرکت به سمت غزه هستند و در چند ماه گذشته با توجه به افزایش تنش و حملات موشکی به جنوب اسراییل، اقدام به آماده سازی خود برای عملیات زمینی احتمالی در غزه کرده اند.

این منابع خاطرنشان کرده اند که عملیات زمینی مرحله مکمل حملات هوایی که اکنون اجرا می شود، خواهد بود.

در همین حال ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، احتمال حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه را بعید دانست و گفت: رژیم صهیونیستی در حمله سابق به غزه، متحمل خسارت های سنگینی شد و تجربه هایی دردناکی از واقعه اندوخته است.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین به نقل از شماری از فرماندهان ارتش اسراییل خاطرنشان کرده است که هواپیماهای جنگی این رژیم از روز شنبه تاکنون 5 هسته فلسطینی و حدود 100 سکوی شلیک موشک به سمت اسراییل را منهدم کرده است.

رژیم صهیونیستی همچنین با پخش اعلامیه در غزه از طریق هواپیماهای اسراییلی ادعا کرده است که حماس منطقه را به سوی تنش سوق می دهد و ارتش اسراییل آماده دفاع از شهروندانش به منظور بازگشت آرامش است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه در 24 ساعت گذشته 11 شهید و بیش از 100 مجروح بر جای گذاشته است.

 

منبع:العالم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد