دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

مه آلودگی هوا دلیل سقوط هلی کوپتر

شمار کشته شدگان سقوط هلی کوپتر اورژانس به 10 نفر رسید / مه آلودگی هوا دلیل سقوط هلی کوپتر  

  

یک فروند هلی‌کوپتر امداد اورژانس صبح امروز در حین انجام ماموریت و انتقال مصدومین در مشهد سقوط کرد و 10 سرنشین آن کشته شدند. 
دکتر معصومی رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛‌ در پی وقوع حادثه واژگونی مینی بوس در ملک‌آباد مشهد یک فروند هلی‌کوپتر امداد اورژانس مشهد جهت کمک به مصدومین حادثه اعزام شد که پس از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان و در حالی که در حال انتقال 5 مصدوم حادثه دیده بود، در راه دچار سانحه شد و سقوط کرد.

در پی سقوط این هلی‌کوپتر 10 سرنشین آن جان باختند.
  
 
معصومی در ادامه عنوان کرد:این حادثه ساعت 07:08 دقیقه صبح امروز در پی وا‍ژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده ملک اباد مشهد بود که بعد از اطلاع به مرکز اورژانس ساعت 7:20 دقیقه گروه امداد هوایی در محل حاضر شده و بعد از امداد رسانی در حال انتقال مصدومین به خاطر مه آلود بودن هوا سقوط کرد

وی افزود:سرنشینان این هلی کوپتر که شامل 4 عضو گروه پرواز ،یک تکنیسین اورژانس و 5 مصدوم حادثه بودند که 10 آنها کشته شدند.

گفتنی است؛ سرنشینان هلی‌کوپتر اورژانس شامل یکی از همکاران اورژانس به نام مهدی مهدیزاده، چهار نفر گروه پرواز و 5 مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس در ملک‌آباد مشهد بوده‌اند.

اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد