دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

حکمت تصمیم احمدی‌نژاد برای بازدید از زندان روشن شد

مدیر مسئول روزنامه خورشید در گفت‌وگو با شبکه ایران با اشاره به حادثه مرگ یک وبلاگ‌نویس و بیان اینکه «به عنوان یک نویسنده از این مسئله بسیار خجالت‌زده شدم.» گفت: 

 

شرمساری و افسوس من زمانی مضاعف می شود که در روزنامه ها و سایت های کشور، مرگ یک شهروند ایرانی مورد بایکوت و سانسور قرار می گیرد در حالی که مهدی هاشمی تیتر یک این رسانه هاست.

به گزارش ایسنا، تقوی فرد با مطرح کردن این پرسش که مهدی هاشمی برای کشور خطرناک تر است یا یک وبلاگ نویس مبتدی، تاکید کرد: آقای هاشمی برای بازگشت فرزند خود حتی با دادستان کشور هم مشورت می کند تا بهترین زمان را برای بازگشت او انتخاب کند. وقتی هم که مهدی هاشمی خودش را به تمارض می زند، به سرعت به بیمارستان منتقل و خانواده اش هم بر بالینش حاضر می شوند و سر آخر هم بیانیه می دهند که فرزند ما از بیمارستان ربوده و به زندان منتقل کرده اند! آیا چنین امتیازاتی برای ستار بهشتی هم وجود داشت؟

وی خاطرنشان کرد: حدود یک ماه قبل رئیس جمهور در نامه‌ای از تصمیم خود برای بازدید از زندان اوین خبرداد و در مقابل به سیاسی کاری و تلاش برای حمایت از آقای جوانفکر متهم شد، در حالی که امروز حکمت تصمیم آقای احمدی نژاد برای بازدید و سرکشی به زندان‌ها روشن شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ثابت شده است که تشخیص رئیس جمهور برای بازدید از اوین صحیح بوده است، گفت:وزیر دادگستری دولت دهم پیشتر رئیس کل سازمان زندان های کشور بوده و رئیس جمهور در مشورت های خود به درستی این نقطه آسیب پذیر را تشخیص داد. من یقین دارم اگر رئیس جمهور همان موقع به اوین می رفت، امروز شاهد مرگ دردناک این شهروند ایرانی نبودیم.

مدیر مسئول خورشید افزود: اگر اجازه می دادند رئیس جمهور از اوین بازدید کند، چنان جوی در جامعه و روابط فی مابین متهمان و مجرمان با مسئولان قضایی و بازجو ها به وجود می آمد که زمینه‌های هرگونه حادثه تلخ را یک بار برای همیشه ریشه کن می کرد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: کافی است تصور کنیم که یک ماه قبل، احمدی نژاد با سبک آشنای خود با بازندانیان و حتی مجرمان امنیتی گفت و گو کرده و تصاویر و اخبار آن در اختیار افکار عمومی قرار گرفته است تا برایمان مسجل شود، قوه قضائیه چه فرصت بزرگی را از دست داده است.

تقوی فرد با بیان اینکه زندانیان هم جزئی از ملت ایران هستند، تصریح کرد: احمدی نژاد خادم زندانیان این کشور هم هست و معتقد به کابینه 70 میلیونی است.

مدیر مسئول خورشید با انتقاد شدید از نگاه احمد توکلی به حادثه مرگ ستار بهشتی خاطرنشان کرد: متاسفانه آقای توکلی در مجلس به گونه‌ای سخن گفت که انگار شاخ و شانه کشیدن کشورهای خارجی و رسانه‌های ضد انقلاب از مرگ یک شهروند ایرانی برایش مهمتر است در حالی که برای ما اصل حفط جان شهروندان ایرانی است. 

 

منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد