دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اولین نسخه رسمی «فارس 24» امروز منتشر می‌شود

سردبیر «فارس۲۴» از انتشار اولین نسخه رسمی فارس۲۴ در ساعت ۱۶ امروز خبر داد. 

 

 پس از رونمایی از فارس24 در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که با حضور غلامعلی حدادعادل، نماینده مجلس برگزار شد، از امروز ساعت 16 عصر فارس24 به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند. 

  

 

 

 

وی گفت: پیش از این اعلام شده بود که نسخه‌های ثابت فارس24 در ساعات 16، 18 و 22 منتشر خواهد شد اما طبق نظر سنجی از مخاطبان این ساعات اصلاح شد و ما علاوه بر نسخه به لحظه که آخرین اخبار مهم 24 ساعت گذشته است 3 نسخه ثابت فارس24 را در ساعات 12، 16 و 20 به مخاطبان عرضه خواهیم کرد.

به گزارش فارس،‌ ایده نوین «فارس 24»‌ امتیازات یک رسانه مکتوب را با امتیاز تازگی خبر در محیط وب تلفیق و محصولی مطابق با سلیقه طیف قابل توجهی از مخاطبان خبرگزاری ارائه کرده است.

«فارس 24»‌ ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که برخی از این خصوصیات ویژه عبارتند از:

1- منتظر فردا نمانید

با آغاز به کار «فارس 24»،‌ می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در منزل یا محل کار،‌ خودتان «به لحظه ترین» رسانه مکتوب کشور را چاپ کنید.

2- زیبای کوچک

«فارس 24» در سایز A4 و در قالب پی دی اف(PDF) طراحی شده و در عین حال تمامی جذابیت ها و جامعیت یک رسانه مکتوب را داراست. مخاطبان فارس می توانند به راحتی آن را در چاپگر خانگی خود پرینت بگیرند.

3- کوتاه و خواندنی

اخبار «فارس 24» به صورت «نرم خبر» تنظیم می شوند و تحریریه توانمند آن،‌ با حذف اضافات یک مطلب یا مصاحبه طولانی، محورهای اصلی،‌خلاصه و جوهره اخبار و گزارش ها را در اختیار مخاطبان خود می گذارند.

4- نسخه های ثابت و به لحظه

«فارس 24» در طول شبانه روز در چهار نسخه متفاوت برای مخاطبان ارائه می شود. یکی از این نسخ،‌ نسخه «به لحظه»‌ است که پیوسته به روز می شود و این امکان را به شما می دهد که در هر ساعت از شبانه روز، به لحظه ترین رسانه کشور را که شامل آخرین اخبار 24 ساعت گذشته است،‌ روی دستگاه چاپگر خود بفرستید؛ انتخاب عنوان «فارس 24» نیز به همین دلیل 24 ساعته بودن آن است. «فارس 24» سه نسخه ثابت نیز دارد که در ساعت های 14، ‌18 و 22 روی خروجی خبرگزاری قرار می گیرد.

5- تازه و همراه

اگر حتی اهل مطالعه سایت های خبری هستید و در طول روز به دلیل مشغله کاری فرصت نکرده اید سری به اینترنت بزنید و روز کاری به پایان رسیده،‌ به هیچ وجه نگران از دست دادن اخبار آن روز نباشید. شما می توانید در عرض چند دقیقه،‌ «فارس 24» را پرینت گرفته و در طول مسیر منزل، ‌مترو یا اتوبوس و تاکسی اخبار روز را مطالعه کنید. 

 

منبع: فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد