دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

تکاپوی تروریست‌‌های سوریه برای سوءاستفاده از آتش‌بس

تروریست‌های سوریه سعی دارند با آغاز آتش‌ بس و کنار کشیدن ارتش از صحنه درگیری‌ها خود را به مناطق باز پس گرفته شده برسانند و به‌طور گسترده در نقاط مختلف شهر حلب حضور یابند. 

 

به گزارش خبرنگار فارس در دمشق، آخرین اخبار از سوریه حاکی است که افراد مسلح و تروریست‌ها با استفاده از فرصت پیش آمده توسط دولت سوریه مبنی بر پذیرش آتش بس و توقف تعقیب تروریست‌ها، خود را در مناطق مختلف شهر حلب پخش کرده و در 5 مرکز نفوذ کرده‌اند.

تروریست‌ها سعی دارند با کنار کشیدن ارتش از صحنه درگیری‌ها خود را به مناطق باز پس گرفته شده برسانند و به‌طور گسترده در نقاط مختلف شهر حلب حضور یابند.

بر اساس این گزارش، سیاست تروریست‌ها این است که اگر ارتش در این مناطق با آن‌ها درگیر شود به عنوان نقض آتش بس از سوی ارتش از آن یاد کنند و دولت سوریه را مقصر نقض آتش بس معرفی نمایند. 

 

منبع:فارس 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
fatemeh hashemi 1392/03/11 ساعت 13:00

امام هادی (ع) اظهار داشت: حسادت همه حسنات انسان را از بین می ‌برد، خود برتر بینی سبب خشم مردم می‌شود. کسی که خود را بالاتر از همه بداند موجب خشم مردم و واکنش آنها در مقابل او شود. خودپسندی، خوشیفتگی، خود برتر بینی و خود بزرگ بینی هرکدام دارای معنای است که هرکدام در یک شخص باشد مضموم است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد