دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

شناسایی مزدور رژیم صهیونیستی در میان آشوب‌گران بیروت

رسانه های خبری روز سه شنبه از حضور ˈبیار تمورˈ از مزدوران رژیم صهیونیستی، در میان آشوب‌گران و تحریک کنندگان به حمله به کاخ نخست وزیری لبنان در حاشیه مراسم تشیع پیکر رییس بخش اطلاعات نیروهای امنیتی لبنان خبر دادند. 

 

 

به گزارش ایرنا از بیروت، ˈبیار تمورˈ مزدور رژیم صهیونیستی ساکن روستای ˈالقلیعهˈ در استان مرجعیون در جنوب لبنان است که ده سال در قالب ارتش مزدور ˈلبنان جنوبˈ به فرماندهی ˈانطوان الحدˈ با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است.

وی دقایقی قبل از حمله به کاخ نخست وزیری در مصاحبه با خبرنگار شبکه لبنانی ˈالجدیدˈ ضمن حمایت از گروه 14 مارس گفت: ادامه اوضاع لبنان دیگر برای ما غیرقابل تحمل است و در نهایت آسان‌ترین کاری که می توانیم در این کشور انجام دهیم، قتل است.

این مزدور رژیم صهیونیستی که خود را با پرچم نیروهای لبنانی وابسته به ˈسمیر جعجعˈ پوشانده بود، ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در صحنه جنگ های داخلی گفت: اگر جنگ بر ما تحمیل شود، به استقبال آن خواهیم رفت.

بیار تمور در دوران خدمت به ارتش مزدور انطوان لحد در جنوب لبنان در اثر عملیات مقاومت در جنوب زخمی شده و چندین بار جهت درمان به بیمارستانˈ رامیاˈ در حیفا واقع در داخل فلسطین اشغالی منتقل شده است.

ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: طی دو روز اخیر در جریان درگیری های جاری در طرابلس و بیروت تاکنون 100 فرد مسلح با ملیت های مختلف از جمله هویت سوری و فلسطینی دستگیر شده و 15 سرباز ارتش نیز مجروح شده اند.

در این بیانیه آمده است: یگان های مختلف ارتش با استقرار در مناطق حادثه خیز و ناآرام شهرهای طرابلس و بیروت، اقدام به اجرای نقشه ویژه امنیتی با هدف قلع و قمع کردن گروههای مسلح و آشوب گر در سطح این شهرها کردند.

ارتش در جریان عملیات شناسایی مکان های استقرار گروههای مسلح در مناطق مختلف بیروت و طرابلس موفق به ضبط مقادیر زیادی اسلحه و تجهیزات جنگی و بازداشت صد نفر با هویت های مختلف سوری (34 نفر) و فلسطینی(4 نفر) شده است.

وی عقیده دارد بهترین زندگی در داخل فلسطین اشغالی (اسراییل) جریان دارد لذا بعد از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان در سال 2006 میلادی با درخواست پناهندگی سیاسی از این رژیم از طریق یکی از گشتی های نظامی ارتش صهیونیستی در منطقه ˈمروحینˈ در جنوب لبنان به این رژیم پناهنده شد اما به دلایل مشکلات خانوادگی دوباره به لبنان بازگشت. 

 

منبع: ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد