دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

تصاویر جدید از عامل انتحاری حادثه تروریستی نمازجمعه چابهار

کوتاهی برخی خواص دینی در جلوگیری از افراط گری مذهبی در جنوب شرق تاکنون سبب فریب تعداد قابل توجهیی از جوانان کم و سن سال سیستان و بلوچستان شده که ضمن نابودی دنیا و آخرتشان سبب کشتار بسیاری از بی گناهان شیعه و سنی این استان شده اند. 

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حمزه سراوانی یکی دیگر از فریب خوردگان انتحاری می باشد که دیرور ظهر قصد داشت با به هلاکت رساندن تعدادی زن و کودک به بهشت برود!

به گزارش زاهدان پرس، کم اطلاعی از امور دینی ، ضعف عقلی و شخصیتی ، شستشویی قوی مغزی توسط گروه های وهابی و از همه مهمتر کوتاهی برخی خواص دینی در جلوگیری از افراط گری مذهبی در جنوب شرق تاکنون سبب فریب تعداد قابل توجهیی از جوانان کم و سن سال سیستان و بلوچستان شده که ضمن نابودی دنیا و آخرتشان سبب کشتار بسیاری از بی گناهان شیعه و سنی این استان شده اند. 

Image

Image

Image

Image

Image

Image
گفتنی است این گروه تروریستی یکی از شاخه های جدا شده از گروهک ریگی پس از دستگیری عبدالمالک می باشد. لازم به ذکر در این حادثه تروریستی که در محل برگزاری نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین این شهر صورت گرفته است یک دانش آموز سنی و یک دانشجوی شیعه به شهادت رسیده و تعدای کودک نیز زخمی شده اند.
جزئیات حادثه تروریستی چابهار
معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات حادثه تروریستی امروز جمعه در بندر چابهار واقع در جنوب این استان، گفت: بر اثر این اقدام کور دو نفر شهید شدند.
'رجب علی شیخ زاده' طی گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهار داشت: ماموران انتظامات مسجد امام حسین(ع) در یکی از وروردیهای ایست و بازرسی منتهی به محل برگزاری نماز جمعه به یک نفر مشکوک می شوند. وی اظهار داشت: این فرد بلافاصله پس از شناسایی اقدام به فرار می کند که دو نفر از ماموران انتظامات به تعقیب وی پرداخته و پس از بی توجهی عامل تروریست به فرمان ایست و تیر اخطار هوایی، او را مورد هدف قرار می دهند. وی گفت: فرد تروریست جلیقه انفجاری به تن داشته است و بر اثر اصابت یکی از گلوله ها به آن منفجر که باعث هلاکت وی شده و ترکش هایش به دو نفر مامور تعقیب کننده که از بسیجیان محلی بوده اند، اصابت می کند.
نفر اول از سمت چپ، شهید حامد بزی، دانشجوی بسیجی که دیروز در انفجار انتحاری چابهار به شهادت رسید ، دریک اردوی جهادی
معاون استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با وجود فوریت در امداد صورت گرفته، درمان این دو نفر بسیجی که یک نفر شیعه و دیگری اهل سنت هستند نتیجه نداد و با فاصله زمانی از یکدیگر به شهادت رسیدند. شیخ زاده بیان داشت: همچنین در نزدیکی انفجار صورت گرفته سه نفر خواهر و برادر به نامهای علیرضا، صدیقه و ملیحه افضل زهی که قصد عبور از خیابان داشتند به دلیل موج انفجار و اصابت ترکش بمب زخمی و شوکه شدند. وی ابراز داشت: علیرضا و صدیقه افضل زهی به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و مشکل خاصی ندارند اما خواهر آنها به نام ملیحه با دیدن حادثه دچار وحشت شده که همچنان در شوک به سر می برد. وی اظهار داشت: همچنین استوار 'محمد رضا حسین آبادی' از ماموران نیروی انتظامی حاضر در محل که قصد کمک به نیروهای بسیجی مسوول انتظامات مسجد را داشت بر اثر اصابت ترکش های انفجاری مصدوم شده است.
وی با بیان اینکه دو نفر شهید این حادثه تروریستی یک نفر شیعه و دیگری از برادران اهل سنت است، گفت: هوشیاری ماموران بسیجی انتظامات نماز جمعه مانع ورود این تروریست به جمع نمازگزاران شد و این باعث شد انبوه جمعیت حاضر در نماز جمعه بدون مشکل خاصی نماز را به پایان برسانند. معاون استاندار سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن اقشار مختلف مردم مسلمان اعم از زن، مرد، پیر و جوان در اجتماع نماز جمعه به طور قطع کار دشمنان جهان اسلام با هدف ایجاد تفرقه است .
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد