دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

تکذیب سخنان منتسب به امام جمعه شهرستان خوانسار

اطلاعیه دفتر امام جمعه شهرستان خوانسار در مورد شایعه اخیر 

 

(امریکا لازم نیست ایران را تحریم کند، فکری به حال دلار خودش بکند، که هر روز گران می شود!)  

 

 

در پی انتساب جمله ای به امام جمعه محترم شهرستان خوانسار، و رواج این خبر کذب در برخی سایتهای غیر رسمی و شبکه های مجازی، دفتر امام جمعه شهرستان خوانسار اطلاعیه ای صادر کرد. متن اطلاعیه به این شرح است:  

باسمه تعالی 

با توجه به بروز شایعاتی مبنی بر سخنان امام جمعه محترم خوانسار در مورد دلار، به استحضار مردم شریف شهرستان خوانسار و سایر هموطنان می رساند، دفتر امام جمعه خوانسار، ضمن تکذیب موارد نقل شده، اعلام می دارد:
۱- شخص امام جمعه در هفته های اخیر، هیچ گونه موضع گیری نسبت به مسأله ارز و دلار نداشته است.
۲- با بررسی فایل صوتی خطبه های چند هفته اخیر(بعد از ماجرای نوسان ارز)، هیچگونه مطلبی دال بر سخنان منقول یا مشابه آن، یافت نشد.
۳- با توجه به راه اندازی سایت دفتر امام جمعه شهرستان خوانسار، هر گونه نقل قول از امام جمعه محترم شهرستان خوانسار باید مستند به این پایگاه باشد.
۴- با توجه به اینکه مطلب نقل شده بدون هیچ گونه مدرک و سندی بوده و فقط به خاطر تشویش اذهان عمومی و تمسخر روحانیت معظم و همیشه در صحنه، رواج داده شده است، از مردم شریف شهرستان خوانسار و سایر هموطنان عزیز انتظار می رود به صرف نقل قولهای بی سند و دروغ پردازی سایت های نامعتبر، مرعوب نشده و تحت تأثیر این القائات قرار نگیرند. 


دفتر امام جمعه شهرستان خوانسار ، 25/07/91


منبع: پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه خوانسار

نظرات 1 + ارسال نظر
جنتی 1396/04/24 ساعت 05:27

این مطلب رو امروز شبکه های مجازی منتشر کردن و این خبر رو مطالعه کردم و در رد مطلب ارسالی به اشتراک گذاشتم،شایعه سازی ساده ترین کاری هست که میشه انجام داد،مهم خواننده ست که منبعی برای مطالب به اشتراک گذاشته طلب کنه،وگرنه هر حرفی رو به هرکسی و در هر زمانی میشه منسوب کرد.


درود بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد