شهدای ایران shohadayeiran.com

امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند/ملت ایران نگران نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید رهبر انقلاب:

امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند/ملت ایران نگران نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید

رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند. همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند.
درد ما را اسلام و شهادت دوا می‌کند+ فیلم سردار شهید زاهدی:

درد ما را اسلام و شهادت دوا می‌کند+ فیلم

سردار شهید «زاهدی» طی سخنانی در دورانی که فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را برعهده داشت، به اهمیت یاری خداوند در جنگ تحمیلی و همچنین ضرورت درخواست از خدا برای یاری بیشتر سخن گفته و در پایان تأکید کرده است که «درد ما را ان‌شاءالله شهادت دوا می‌کند و اسلام».
اسرائیل در همه میادین نبرد باخته/ روایت ما دیگر اقبال جهانی ندارد افشاگری ژنرال بازنشسته صهیونیستی به هاآرتص؛

اسرائیل در همه میادین نبرد باخته/ روایت ما دیگر اقبال جهانی ندارد

 یک ژنرال پیشین ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با نشریه عبری هآرتص با اذعان به شکست بازدارندگی اسرائیل در همه میادین نبرد گفت:جامعه جهانی دیگر به روایت اسرائیل از جنگ غزه باور ندارد.
مجلس دوازدهم/ چه کسی بر کرسی ریاست می‌نشیند؟ نگاهی بر آرایش سیاسی مجلس دوازدهم؛

مجلس دوازدهم/ چه کسی بر کرسی ریاست می‌نشیند؟

آرایش فعلی و غیر دقیق در مجلس دوازدهم تاکنون نشان می‌دهد که اصول‌گرایان ۱۷۰ کرسی، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون ۵۰ کرسی، مستقلین ۶۵ کرسی و اقلیت‌های مذهبی ۵ کرسی را در اختیار خواهند داشت که ممکن است در آینده شاهد تغییراتی هم باشد. ترکیب منتخبان مجلس دوازدهم نشان می‌دهد که با کاهش نمایندگان اصول‌گرا، تعداد نمایندگان اصلاح‌طلب، اعتدالی و مستقل افزایش پیدا کرده است.
یک گزارش درباره مجروحان جنگ

یک گزارش درباره مجروحان جنگ

خانواده‌های مجروحان اغلب پانسمان را انجام می‌دادند؛ ولی جلسات اولیه که مجروح تازه از مراکز درمانی مرخص می‌شد، ما انجام می‌دادیم تا خانواده‌ها هم یاد بگیرند. نکته مهم این بود که آن زمان مثل الآن نبود که مجروحان دوره نقاهت را در مراکز درمانی سپری کنند؛ بلکه مجبور بودند در خانه خودشان باشند. به همین دلیل خیلی از مجروحانی که وضعیت وخیم‌تر و مزمنی داشتند، ترشحات عفونی بدبویی از زخم‌هایشان بیرون می‌آمد و در هوای گرم، وضعشان حاد و خطرناک می‌شد.
تازه های خبر