دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

شهید زنده دو عرصه جنگ نرم و سخت

وقتی شنیدم خبرنگار صدا و سیما در سوریه مجروح شده با خودم گفتم حسن شمشادی که نیست چون چند ماهی است که به ایران بازگشته است.


 دنبال نام و تصویرش گشتم خدایا این خبرنگار از جان گذشته کیست که مجروح شده است.خیلی ناراحت بودم آخر تو خبرها آمده بود:

سید محمدحسن حسینی بشدت مجروح شده و...


خدا می داند که با اینکه نامش حداقل برایم ناشناخته بود دلهره عجیبی داشتم چون بخاطر شدت جراحات به کما رفته است ولی الحمدلله خداوند وی را به ملت ایران و خانواده اش بازگرداند و کم کم فهمیدم که وی بخاطر اعتقادش پا به این عرصه گذاشته است.

عرصه جنگ نرم که برای خبرنگاران ممکن است در عرصه جنگ سخت نیز قرار گیرند و سید محمدحسن حسینی در این عرصه تا حد شهادت پیش رفت.شهید زنده این دو عرصه در مصاحبه فرودگاه امام گفت:

از خدا می‌خواهم که به ما این توفیق را بدهد که پیرو رهبری باشیم. وقتی که به سوریه می‌رفتم وصیت کردم و اکنون هم وصیت من به ملت شریف ایران و جوان‌های ایران و به همه یک چیز است که همه پیرو رهبری باشند، همان‌طوری که امام گفت تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشید به مملکت آسیبی نمی‌رسد.

راستش من از خودم خجالت می کشم از این روحیه بالا و شهادت طلبانه و حسن ظن سید محمد به وعده های الهی و اینکه شب و روز دعا می کند که خداوند عمر طولانی به رهبر انقلاب بدهد تا پرچم مقدس این نظام را به دست آقا امام زمان(ع) برساند.

آری سید محمد یکی از منتظران حقیقی آقا امام زمان (عج) است.

برای سلامتی سید محمد دعا کنیم.سید محمد خبرنگار ولایی و شهید زنده دو عرصه جنگ نرم و سخت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد