دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

جنایتی که کتاب رکوردهای گینس هم به خود ندیده بود+ عکس

کوچک‌ترین قربانی جنایات تروریست های سوری که حتی کتاب گینس در ثبت نامش شرم دارد؛ جنینی است که قبل از باز کردن چشم‌هایش به دنیا، سرب داغ بر پیشانی‌اش نشست.


 

 

به گزارش فارس، روزنامه دیلی میل انگلیس تصویری از کم سن و سال ترین قربانی خشونت‌های سوریه را منتشر کرد که قبل از باز کردن چشم‌هایش به این دنیا سرب داغ بر پیشانی‌اش نشست.


این تصویر متعلق به تصویر سونوگرافی یکی از زنان حامله سوری بود که اخیرا به دست تروریست‌های سوری از ناحیه شکم هدف اصابت گلوله قرار گرفته است، گلوله به سر جنین اصابت کرده و در عکس سونوگرافی کاملا مشهود است.


این زن بلافاصله بعد از اصابت گلوله به بیمارستان حلب منتقل شد تا با عمل جراحی جنین از شکم وی خارج شود، اما طبعا جنینی که گلوله وارد سرش شده، از بین رفته بود تا نام وی رکورددار کم سن و سال ترین قربانی جنایات تروریست های تکفیری در سوریه شود.



تروریست‌های سوری اخیرا صرفا برای تفنن اقدام به شلیک گلوله به سوی شهروندان بی‌گناه می کنند و به عنوان مثال هر روز یک قشر خاص و اندام خاصی از بدن قربانیان را هدف قرار می‌دهند، به عنوان مثال چند روز پیش 6 زن باردار تنها در حلب به بیمارستان منتقل شدند که از ناحیه شکم هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفته بودند و دو نفر از آنها فرزندان خود را از دست دادند.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920801001474

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد