دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

یک عامل تروریستی در عراق: دین جز با تکه تکه شدن، پیروز نمی‌شود!

یک عامل تروریستی در عراق با بیان اینکه «دین جز با تکه تکه شدن، پیروز نمی‌شود»، از آمادگی خود برای راندن یک کامیون و منفجر ساختن آن در میان مردم سخن گفت.


دانلود سایز اصلی تصویر

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، اخیراً یک نوار تصویری در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک عامل تروریستی به نام «ابو طلحة اللیبی» تحت تاثیر تعالیم گمراه کننده مکاتب تکفیری، از آمادگی خود برای مردن و کشتن سایر مردم بیگناه سخن می‌گوید.


این عامل تروریستی در سخن خداحافظی خود، در حالی که در ساحل یکی از رودخانه‌های عراق ایستاده است، با ستایش گروهک تروریستی «امارت اسلامی عراق و شام» موسوم به «داعش» که یک کامیون بمب‌گذاری شده را برای وی آماده کرده است، اعضای این گروهک تروریستی را «دوستان خود در بهشت» نامید.


بر اساس فیلم منتشر شده در دنیای مجازی، عامل تروریستی در حالت «غیرهوشیار» قرار داشت و به گفته عامل انتشار این فیلم در اینترنت «به زودی رودخانه‌های دنیا را به سوی رودخانه دائم آخرت ترک خواهد گفت. این امر همان پیروزی عظیم است». این تعالیم گمراه کننده همواره به این عوامل تروریستی تلقین می‌شود.


در ماه اکتبر سال 2013، «حسن السنید» رئیس فراکسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرده بود که 90 درصد عاملان انتحاری در عراق، از شهروندان بیگانه و غیر بومی هستند. این تروریست‌ها در پادگان‌هایی در خارج از عراق، آموزش‌های فشرده می‌بینند.


السنید با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی عراق، آمار دقیقی از شمار تروریست‌های بیگانه که عملیات تروریستی در عراق اجرا کرده‌اند؛ دارند، تاکید کرد که تروریست‌هایی با شناسنامه چچنی، افغانستانی، کشورهای شمال آفریقا و برخی کشورهای عربی، عملیات تروریستی در عراق را اجرا کرده‌اند.


در پایان این نوار ویدئویی، با نمایش صحنه انفجار، اینگونه به مخاطب تلقین می‌شود که ابو طلحه اللیبی ماموریت خود در منفجر ساختن کامیون بمب‌گذاری شده در میان اعضای یکی از گردان‌های ارتش عراق در موصل را با موفقیت اجرا کرد.


«فرحان ابو فادی» ‌از فعالان رسانه‌ای که این فیلم  را در صفحه خود منتشر کرده است، این عامل تروریستی را «گمراه و فریب خورده» خواند و افزود: این شخص از ما می خواهد بر اساس رویکرد و منش تروریستی خودش مسلمان باشیم و کودکان را به مرگ وعده می‌دهد چنانچه در خط مشی موسوم به جهادی‌اش سیر نکنند.


ابو فادی افزود: این عامل تروریستی از صحراهای بی آب و علف به کشورمان (عراق) آمده تا مرگ را در چهار گوشه کشورمان پراکنده سازد... تا به گمان خودش به «حور العین» برسد.


عراق طی سال‌های گذشته شاهد عملیات تروریستی زیادی بوده است که بسیاری از آنها بر اساس همان رویکرد تروریستی «ابو طلحه اللیبی» شهروندان بیگناه عراقی را به کام مرگ کشانده‌اند.


در اکتبر سال جاری میلادی یک عامل تروریستی دیگر یک کامیون مملو از مواد منفجره را در یک مدرسه ابتدایی را در روستای ترکمن «قاباک» به مسافت اندکی از شهرک «تلعفر» در شمال غرب موصل منفجر کرد که در جریان آن 12 کودک شش تا 12 ساله کشته شده و ده‌ها دانش آموز دیگر زخمی شدند.

http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920729000527

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد