دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

بدو از بهشت جا نمونی !

 گروه تروریستی "داعش" به تازگی با انتشار یک فیلم مدعی شده است همه اعضای یک خاندان 150 نفره از قزاقستان برای "جهاد و ورود فوری به بهشت" به سوریه "مهاجرت " کرده اند. !

  به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق  و شام" وابسته به القاعده، با انتشار فیلمی از طریق یوتیوب، پدیده بی سابقه ای را در عرصه فعالیت های تروریستی خود در سوریه  به تصویر کشید.

در این فیلم که برخی پایگاه های اینترنتی وابسته به القاعده نیز آن را تبلیغ کرده اند، جوانی قزاقستانی به نام "عبد الرحمن" می گوید: "از قزاقستان با هدف جهاد و شتاب برای ورود به بهشت به شام مهاجرت کرده ایم."

این شهروند قزاقستانی مدعی شده که به همراه اعضای خاندانش که 150 نفر هستند، هزارها مایل سفر کرده و مبالغ هنگفتی برای مهاجرت به شام هزینه کرده است.این فیلم ساختمانی را به تصویر می کشد که ادعا می شود در سوریه است. هچنین در آن سرودهایی درباره جنگ های القاعده در چچن، عراق و سومالی پخش می شود.

یک تروریست سعودی به نام ابو الزبیر المهاجر قبل از انجام عملیات انتحاری ضد یکی از مواضع ارتش سوریه در حومه دمشق در پایان این فیلم صحبت می کند.هنوز درستی این فیلم تایید نشده است.
سوریه بارها ترکیه، قطر و عربستان را به حمایت از گروه های تروریستی که از خارج به این کشور اعزام می شوند متهم کرده است.
قزاقستان از جمهوری های جدا شده از اتحاد جماهیر شوروی سابق است که هزاران مایل با سوریه فاصله دارد.
http://fa.alalam.ir/news/1526339
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد