دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

کشتن فرزند برای هدیه دادن سر او به یک بت!

 بنده ابتدا فرزندم را در حمام شستم تا تمیز شود و بعد او را با خودم به معبد بردم و بعد از عبادت به خانه بازگشتم و مقابل خانه، سرش را بریدم و هدیه دادم! 



 
به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های هندی اعلام کردند که یک مرد هندی، دو روز پیش سر فرزندش را از بدنش جدا کرد تا در اقدامی احمقانه و عجیب، سر را به بتی که می پرستد هدیه بدهد!

به گفته این رسانه های هندی، این مرد که "راجکومار چوراسیا" نام دارد و پیرو دین هندو بوده، به فرزند 8 ماهه اش رحم نکرد و چنین بلایی بر سر او آورده است.

انتشار خبر این اقدام، جنجالی گسترده در هند به وجود آورده و بسیاری از مردم و افکار عمومی این کشور را شوکه کرده است.

این مرد هندی بعد از بریدن سر فرزندش توسط نیروهای پلیس بازداشت شد. او در اعترافاتش مدعی شد، بتی که می پرستد به او دستور داده سر فرزندش را ببرد تا سرنوشت خوبی داشته باشد و عاقبت به خیر شود!

وی در ادامه اعترافات خود گفت: بنده ابتدا فرزندم را در حمام شستم تا تمیز شود و بعد او را با خودم به معبد بردم و بعد از عبادت به خانه بازگشتم و مقابل خانه، سرش را بریدم و هدیه دادم!

گفتنی است، این مرد جنایتکار هندی، در حالی سر فرزند 8 ماهه اش را می برید که همسایه ها اطراف خانه اش جمع شده و در حال مشاهده صحنه بودند. همسر او نیز در میان جمعیت بود و فریاد می کشید اما فریادش اثری نداشت. او بعد از بریدن سر، تلاش کرد فرار کند اما همسایگان او را گرفتند و تحویل پلیس دادند.
http://www.shia-online.ir/article.asp?id=31286&cat=1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد