دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

ادامه شیعه هراسی در مالزی رونمایی از کتاب ضد شیعی و توزیع آن در مساجد مالزی + تصاویر

این نشست با رونمایی از یک کتاب ضد شیعه با عنوان "حقیقت تشیع" نوشته داتوک "وان زهیدی وان" نیز همراه بوده است. در این کتاب با وارونه نشان دادن حقایق تاریخ اسلام اتهامات واهی را به مکتب اهل بیت علیهم السلام نسبت داده است.

 


 به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ  گسترش مبانی و آموزه های شیعی در میان جوانان جستجوگر و قشرهای مختلف مردم مالزی مقامات این کشور را سخت به وحشت انداخته است تا جایی که شخصیتی مانند "ماهاتیر محمد" نخست وزیر سابق مالزی که معمار مالزی جدید هم محسوب می شود ، در سخنانی از گسترش شیعه ابراز نگرانی کرده و خواستار جلوگیری از گسترش تفکرات مکتب اهل بیت شده است.


در تازه ترین اقدامات شیعه هراسی چهارشنبه گذشته دهم مهرماه  وزارت تبلیغات اسلامی مالزی  نشستی با افسر نظارت بر امور مذهبی برگزار کرده است تا با بررسی راه های محدود کردن آموزه های شیعی بهترین راه کار را انتخاب کنند.


این نشست با رونمایی از یک کتاب ضد شیعه با عنوان "حقیقت تشیع" نوشته داتوک "وان زهیدی وان" نیز همراه بوده است.


در این کتاب با وارونه نشان دادن حقایق تاریخ اسلام اتهامات واهی را به مکتب اهل بیت علیهم السلام نسبت داده است.


"جمیل خیر" وزیر امور اسلامی در دپارتمان نخست وزیری مالزی پس از رونمایی از این کتاب طی سخنانی در این نشست گفته است که تبلیغ شیعه باید زیر نظر و کنترل اداره ادیان غیر اسلامی باشد و در مرحله اول باید به تصویب آن برسد.

وی گفت: نظارت تحت قانون مدنی هم اکنون اجرا شده است اما ما به دنبال همکاری با مقامات ایالتی برای هماهنگی های بیشتر هستیم.


جمیل خیر افزود: ما به مقامات ایالتی در مقابل خطر تلاش شیعیان برای تغییر دین مسلمانان دیگر مذاهب هشدار می دهیم.

گفتنی است هزار نسخه از این کتاب ضد شیعی در تیراژ اول توسط اداره فدرال در میان مساجد مالزی توزیع شده است تا در دسترس عموم قرار گیرد.


به نظر می رسد مسوولان وزارت امورخارجه کشورمان به عنوان ام القرای جهان اسلام لازم است تا به مسوولان مالزی در باره روند شیعه هراسی در این کشور تذکرات لازم را بدهند.








http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=470399

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد