دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

حمله تروریستها به روستای شیعه نشین نُبُل در شمال حلب +تصاویر

عناصر وابسته به دو گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» و «جبهه النصره» در جنایتی جدید پس از قتل عام 51 شهروند غیرنظامی و نظامی سوری در منطقه خان العسل در شهر حلب این بار روستای شیعه نشین نُبُل در شمال شهر حلب را با چندین راکت هدف حمله قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ شهروندان و غیرنظامیان سوریه قربانیان اصلی پیروزی های ارتش این کشور در مقابل تروریست های وابسته به ائتلاف عربی و غربی هستند.


عناصر وابسته به دو گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» و «جبهه النصره» در تازه ترین جنایت خود  روستای شیعه نشین نبل را مورد حملات وحشیانه خود قرار داده و نیز اقدام به کشتار دسته جمعی 51 شهروند غیرنظامی و نظامی سوری در منطقه خان العسل در شهر حلب در شمال سوریه کردند.


بنا بر گزارش های رسیده یک گروه تروریستی به نام «انصار الخلافه» دست به این جنایت زده و  شهروندان سوری را با شلیک مستقیم گلوله به سر قتل عام کرده است.


منطقه خان العسل شهر حلب همزمان با سفر بازرسان سلاح‌های شیمیایی سازمان ملل متحد از سوریه شاهد درگیری‌های شدید و سخت بین نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح وابسته به ارتش آزاد و جبهه النصره بوده است.


از سوی دیگر خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) نوشت: تروریست ها روز گذشته هفت شهروند سوری روستای المقبره در استان الحسکه را به خاطر مخالفت با آنان، اعدام کردند.


همچنین شبکه های اجتماعی به نقل از پایگاه اینترنتی "المناره" که وابسته به القاعده است، تصویری از لحظات قبل از اعدام دسته جمعی نیروهای ارتش سوریه منتشر کردند.


در این تصاویر سربازان ارتش سوریه روی زمین دراز کشیده اند و در انتظار اعدام دسته جمعی خود توسط گروه موسوم به انصار الخلافه وابسته به القاعده در منطقه خان العسل حلب هستند.



اعدام دسته جمعی سربازان ارتش سوریه


این درحالی است که نشان دادن علامت پیروزی توسط یکی از سربازان ارتش سوریه لحظاتی پیش از اعدام وی، از روحیه بالای آنها و اعتقاد آنها به پیروزی نهایی بر تروریستها خبر می دهد.


تروریستهای سوریه همچنین روستای شیعه نشین نُبُل در شمال شهر حلب را با چندین راکت هدف حمله قرار دادند که طی آن چندین تن از اهالی این روستا و از جمله چند تن از اعضای یک خانواده شیعه مورد اصابت گلوله های تکفیری ها قرار گرفته و شهید یا مجروح شدند.


تصاویر زیر حمله خمپاره ای گروههای تکفیری که منجر به شهادت رسیدن اعضای یک خانواده و مجروح شدن جمعی از این روستای شیعه نشین شد را نشان می دهد:









http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=445510

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد