دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

ویژه ماه مبارک رمضان؛ ثبت نام برای نائب الزیاره گرفتن در حرم امام حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع)

ثبت نام برای زیارت سید الشهداء حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برادر بزرگوارشان علمدار کربلاء حضرت ابالفضل عباس علیه السلام هر روز امکان پذیر است.


به گزارش مجله شبانه باشگاه شبانه پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت العباس(ع) در ماه مبارک رمضان برای تمامی محبان و مشتاقان زیارت اهل بیت در سراسر جهان ، که بعد مسافت مانع رسیدن ایشان به کربلای معلی و زیارت بارگاه منور حضرت عباس(ع) جهت تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج دنیوی و یا اخروی میگردد تهیه گردیده است .

شما می توانید با ثبت نام در این صفحه ، به خدام این بارگاه ملکوتی نیابت داده تا از جانب خود ویا بستگانتان (چه آنان که در قید حیاتند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته اند) زیارت نموده و دو رکعت نماز زیارت بجای آورند .
برای نائب الزیاره گرفتن در حرم حضرت العباس اینجا را کلیک کنید
برای نائب الزیاره گرفتن در حرم امام حسین(ع) اینجا را کلیک کنید



نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق 1392/04/30 ساعت 01:14 http://parvanian.blogsky.com/

عرض سلام ادب و احترام محضر شما دوست گرامی،ان شالله عبادات شما در این ضیافت الهی و ماه عزیز قبول درگاه احدیت قرار گیرد .نظر شما به عنوان یک ذاکر و مداح و مبلغ دین در مورد فرقه ضاله وهابیت و سلفی و تکفیری ها و راهکارهای مقابله با آن به خصوص در مورد نسل جوان و ترویج آن در ایران چیست و چه مواردی را در این مورد بیان میکنید. متاسفانه اخباری میرسد در مورد ترویج این گونه فرق در ایران و گمراهی جوانان عزیز. لطفا به وبلاگ سر بزنید و نظر خود را در قسمت محمد بن عبد الوهاب و حرکت وهابیت ایراد فرمایید یا علی مدد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد