دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

آیت الله ناصری: با توبه کردن برای یاوری امام زمان آماده شوید

با توبه کردن برای یاوری امام زمان آماده شوید
استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه گفت: خودسازی در ماه رمضان برای توبه از اعمال بد گذشته و تصمیم برای ترک معاصی، لااقل کاری است که یک شیعه برای یاوری امام زمان باید انجام دهد.



وی افزود: امروز(پنج شنبه) اختصاص به حضرت دارد و روزی است که کارنامه اعمال شیعیان به امام عصر(عج) عرضه می‌شود و شایسته است که انسان در زلال ماه مبارک رمضان با توبه خود را به امام عصر نزدیک‎تر کند و خود را برای سربازی حضرت مهیا کند.

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه در مورد تعیین وقت ظهور امام زمان اظهار داشت:

بارها گفته و شنیده ایم که تعیین زمان ظهور از طرف هر کسی کذب محض است و وظیفه ما نیز این است که این فرد را رد و تکذیب کنیم؛ این که کسی بگوید ظهور نزدیک است تناقضی با معارف مهدویت ندارد؛ همچنان که خدای متعال در مورد قیامت نیز با عنوان نزدیک بودن وقت آن یاد کرده و این مشکلی ندارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اصفهان، در باره علائم ظهور از منظر آیات و روایات اظهار داشت: برای ظهور حضرت دو گونه علائم عامه و خاصه ذکر شده است که علائم عامه رخ داده است و علائم خاصه که هفت علامت همچون یمانی، سفیانی، سید حسنی و ندای آسمانی است و قریب به 10 ماه قبل از ظهور محقق می شود.

آیت الله ناصری در مورد کیفیت ظهور حضرت تأکید کرد:

این ظهور یک انقلاب مقطعی و موضعی نیست، بلکه یک انقلاب عظیم با ابعاد جهانی است و در این قیام همه قدرت‌های جهانی و منطقه ای، تحت سلطه و اقتدار امام زمان(عج) در می آیند و این اقتدار با یارانی مهذب و مقاوم محقق می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اصفهان در مورد ویژگی‌های یاران حضرت خاطر‌نشان کرد:

امید است بر اساس آیات و روایات متقن موجود، مردم ایران زمین زمینه سازان ظهور حضرت باشند و در آیه ای نبی اکرم به صحابی خود فرمود«اگر شما اصحاب بی وفایی کردید، قومی بعد از شما می آیند و جبران کار شما را می کنند.» که پس از نزول این آیه پیامبر اکرم دست خود را بر روی زانو سلمان زدند و فرمودند

«این قوم سلمان و طایفه آن یعنی ایرانیان هستند که دین خدا را یاری می‌کنند». :) :x

وی درباره یاران حضرت مهدی اظهار داشت:

در احادیثی یاران حضرت را از مشرق زمین، اهل خراسان، اهل قم و طالقان ذکر کرده اند و این احادیث همگی به ایرانی بودن یاران حضرت صحه می گذارد.

www.rasanews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=177009

zz:

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 1392/04/29 ساعت 00:30 http://2fanoos.blogsky.com/

هو الحبیب
سلام دوست عزیز...
ممنون از مطالب خوبتون...
اگه مایل هستین تبادل لینک کنیم و یه ندا به حقیر بدین که لینک کنم..
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد