دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

مطلبی جالب در مورد پیش بینی پایان رژیم صهونیستی، درتارنمای روسی

کلید واژه ها:

- پایان موجودیت رژیم صهیونیستی تا سال 2025

- بازگشت شهرک نشینان صهیونیست به موطن خود

- کاهش زاد و ولد در میان شهرک نشینان بعنوان چالش برای موجودیت رژیم صهیونیستی

- چند برابر بودن موالید فلسطینی ها و رشد سریع جمعیت ;)

- دیدگاه های آخرالزمانی اندیشمندان صهیونیست در مورد پایان موجودیت اسراییل

- دیدگاه مشابه سرکردگان و مقامات ارشد رژیم صهیونیستی با اندیشمندان صهیونیست

- اعتقاد استاد حقوق دانشگاه تل آویو به دو تهدید : خارجی و داخلی ، تهدید خارجی مثل شکست در مقابل بازدارندگی اعراب و داخلی مثل گسترش فساد و متلاشی شدن اخلاقیات

- شکست در جنگهای 33 ، 22 و 8 روزه اسرائیل

و آخریش هم

پیروزی های پی درپی مقاومت مثل نفوذ هواپیمای بدون خلبان حزب الله به نام "ایوب" و شکست ابهت اسرائیل در خصوص سیستم های دفاعی و نفوذ ناپذیری



حرف و حدیث از پایان موجودیت رژیم صهیونیستی از جمله مواردی است که هر از گاهی در گوشه و کنار جهان و حتی گاهی از سوی افرادی در درون این رژیم زده می شود و همواره خواب را از چشمان سردمداران این رژیم اشغالگر می رباید.

به گزارش رو چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، تارنمای روسی"رگنوم" روز چهارشنبه (23اسفندماه 1391)در گزارشی با استناد به اطلاعات سازمان های جاسوسی آمریکا پیش بینی کرد که موجودیت رژیم صهیونیستی تا سال 2025 به پایان برسد.

دراین گزارش تاکید شده که روند بازگشت شهرک نشینان صهیونیست از اراضی اشغالی به کشورهای موطن خود، برگشت ناپذیر شده است.

به عنوان مثال نیم میلیون یهودی اتیوپیایی و سایر کشورهای آفریقایی ساکن سرزمین های اشغالی قصد بازگشت به کشور خود را در10 سال آینده دارند، و یک میلیون روس ساکن سرزمین های اشغالی و دهها هزار شهروند اروپایی مقیم این سرزمین ها نیز برای بازگشت به میهن خود آماده هستند.

در این گزارش آمده است که تشدید موج قیام های مردمی در کشورهای همسایه با اراضی اشغالی فلسطین به ویژه مصر، صهیونیستها را به وحشت انداخته است؛ و بسیاری از آنها نگران سرنوشت خود و فرزندانشان هستند. همچنین کاهش زاد و ولد در میان یهودی های ساکن اراضی اشغالی به عنوان چالشی برای موجودیت رژیم صهیونیستی است، در حالی که موالید فلسطینی ها چند برابر است و رشد سریع جمعیت آنها را  تامین می کند.


پیش بینی اندیشمندان صهیونیست،پایان موجودیت اسراییل


پیش از گزارش تارنمای روسی، شمار زیادی از سیاستمداران و اندیشمندان صهیونیست به صراحت اعلام کرده بودند که رژیم متبوع شان به سمت سراشیبی زوال حرکت می کند و از آنجایی که پیش بینی نابودی "اسرائیل" و استیلای فضای ناامیدی نسبت به آینده رژیم اشغالگر قدس به یک پدیده شایع در میان صهیونیست ها مبدل شده است، مطبوعات صهیونیستی از این نظرات با نام "دیدگاه های آخرالزمانی" یاد می کنند.


گفتی است که سرکردگان و مقامات ارشد رژیم صهیونیستی نیز در تفکرات خود در خصوص آینده این رژیم به نتیجه مشابه اندیشمندان صهیونیست رسیده اند؛ ولی برای اثبات خلاف آن به هر چیزی متوسل می شوند.


پرفسور "آمنون روبنشتاین" که در زمان نخست وزیری "اسحاق رابین" و "ایهود باراک" متصدی منصب وزیر دادگستری و آموزش بود، و اکنون استاد حقوق دانشگاه تل آویو است، بر این باور است که تداوم بقای رژیم صهیونیستی امکان پذیر نیست، و دلیل آن نیز وجود دو نوع تهدید است که اولین آن خارجی است و در شکست تل آویو در ایجاد فضای بازدارندگی در مقابل عرب ها نمود می یابد. دومین نوع این تهدیدات، داخلی است که تجلی آن را می توان در گسترش فساد و همچنین متلاشی شدن اخلاقیات و اصولی جستجو کرد که صهیونیست ها برای تشکیل کشور ادعایی خود بنیان نهاده بودند.


این پرفسور صهیونیست در مصاحبه با روزنامه عبری "هاآرتص" خاطرنشان می کند که با وجود پیروزی هایی که این رژیم در جنگ های قبلی با کشورهای عربی به دست آورد؛ این پیروزی ها باعث ریشه کن شدن تمایل عرب ها برای تداوم مقابله با تل آویو نشده است.


روبنشتاین خاطرنشان کرد: روزی (رژیم) "اسرائیل" از خواب بلند می شود که تمام اطرافش را نظام های اسلامگرا فرا گرفته اند، نظام هایی که نه تنها مخالف موجودیت تل آویو هستند؛ بلکه برای نابودی اش لشکرکشی می کنند.


در همین حال برخی صهیونیست ها با اشاره به خودداری یهودیان از مهاجرت به اراضی اشغالی، معتقدند که این امر از بی اعتقادی آنها به اساطیری نشات می گیرد که رژیم صهیونیستی بر اساس آن شکل گرفته است.


"یولی گولدشتاین" از رهبران اقلیت یهودی کانادا با نگارش مقاله ای در روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" تاکید کرده است که دیگر کسی فریب اسطوره هایی که صهیونیست ها با استفاده از آن درصدد اقناع یهودیان جهان برای مهاجرت به اراضی اشغالی بودند، نمی خورد.


وی خاطرنشان می کند که رژیم صهیونیستی تلاش های بسیاری را برای انتقال یهودیان ساکن جمهوری های شوروی سابق صرف کرد؛ ولی این افراد بعد از آنکه مدتی را در آنجا زندگی کردند، تصمیم به مهاجرت گرفتند و از آنجا به کانادا رفتند.


شواهد و قراین زیادی وجود دارد که نشان می دهد دوران رژیم صهیونیستی اکنون به سر آمده و رو به افول نهاده است. خروج خفت بار اشغالگران از غزه در سال 2005 آن هم تحت ضربات شدید مقاومت عامل دیگری در جهت تضعیف اقتدار و یکه تازی های صهیونیست ها بود.


همچنین شکست این رژیم در تجاوز به جنوب لبنان و در جنگ با مقاومت این کشور در سال 2006 موجب گردید، ستاره مقاومت درخشان تر شود و این مقاومت به پدیده اثرگذاری در تاریخ معاصر این امت تبدیل گردد و به عنوان ابزار و راهکاری مؤثر  برای رهایی از شر اشغالگران پدیدار شود.


نمایان شدن قدرت مقاومت فلسطین در جنگ 8 روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه و هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در مناطق بسیار دور برای اولین بار از غزه با موشک های مقاومت دیگر جای هیچ شک و شبه ای در باره افسانه شدن شکست ناپذیری این رژیم باقی نگذاشت و برای همیشه بر هیمنه پوشالی آن خط بطلان کشید.


با ثبت پیروزی های پی درپی مقاومت و در مورد اخیر نفوذ هواپیمای بدون خلبان حزب الله به نام "ایوب" به عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی، هیبت نظامی این رژیم در زمینه برخورداری از سیستم های تدافعی نفوذ ناپذیر نیز شکسته شد.

منبع:العالم

مطلب مرتبط: مطالب مهمی که احمد شاهین ، مقام فلسطینی گفته است...
سخن امام خمینی (ره) درباره زوال اسراییل درحال نزدیک شدن به واقعیت است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد